Zprávy z Bety: Lukostřelcův deníček

| 15.1.2014 │ Beta| Článek

Pomalu se dostáváme k další části našich reportů z Betatestu – té, která bude referovat o jednotlivých povoláních. Jako prvního jsme zvolili povolání Nightblade, konkrétně zamřeného na v Elder Scrolls Online velmi atraktivní lukostřelbu. NagBan od nás z fóra hrál za lukostřelce celý víkend a teď Vám přináší své dojmy. Pokud Vás lukostřelba zajímá, určitě si přečtěte jeho článek.


 

„Hned poté co jsem začal utíkat z vězení a přede mnou se objevil stojan se zbraněmi chopil jsem se luku a začal pátrat po šípech, marně. Po té co jsem si v inventáři hodil zbran do ruky, zjistil jsem že toulec který mi visí na zádech je nekonečným zdrojem šípů (asi je kouzelný). Přesunul se do další lokace kde jsem si luk vyzkoušel na skřítkovi. První věc která mě nemile překvapila bylo zjištění že k maximálnímu natažení luku jsou potřeba asi 3 vteřiny. A samozřejmě čím více napnutá tětiva tím větší následné poškození. Během následujících několika desítek minut jsem plnil questy nutné dokončit pro další pokračování a hlavně volnějšímu pobíhání ve světě. Z toho důvodu jsem se nikterak nezaměřil na to jaký typ brnění budu nosit a tak bylo mou hlavní prioritou co nejvíce ARMOR hodnoty. Po té co jsem se dostal do otevřenějšího světa na cca 4. levelu jsem okamžitě vyzkoušel další fungování možností týkajících archeringu. Asi nikoho nezajímá kaše okolo takže to popíšu stručněji.

Nord statue

Hide (přikrčení a útok): standardně pokud se skrčíte, jste v HIDE modu a vystřelíte na nepřítele, dostane 2x větší poškození + máte šanci na critical damadge (záleží na vašich crit chance a crit damadge statech+bonusu z pasiv skillů ovlivnujících damadge z hide modu) docela nemilé je to že jakmile vystřelíte z hide modu vaše postava se automaticky zvedne do normálního modu místo toho aby vás nechala přikrčené. Další nepovedenou věcí je, že pokud stojíte v normal modu s nataženým lukem a chcete se přikrčit vaše postava povolí tětivu přikrčí se a poté musíte znovu v HIDE modu luk natáhnout což mi dělalo značné potíže zejména v dungeonech když jsem se snažil rozdávat co největší rány z hide pozice stojíc daleko za zády naší první linie v partě. Faktor plížení ve stínu/na světle tu nehraje roli protože tu temná zákoutí v podstatě nebyla.
Útok v dungu vypadal tedy takto Hide -> Výstřel -> Znovu přikrčení -> natažení luku -> výstřel. Což dohromady trvá cca 5 vteřin na silnější ránu.
Po té co jsem nalezl luk který měl přidávat + 34% attack speed jsem nepozoroval změnu v rychlosti natahování luku.

Targeting (zaměřování cíle): Docela překvapující poznatek pro mě byl že jakmile najedete zaměřovačem na nepřítele zobrazí se okolo něj červená silueta (dá se v nastavení vypnout) signalizující to že hráč míří právě na tu nebo onu postavu a po vypuštění šípu byl šíp „automaticky naváděn“ do břicha nepřítele, chybí tak možnost kriticky poškodit nepřítele střelbou do hlavy… balistická křivka tu prostě není.

Dostřel luku – Na prvním levelu Bow mastery jsem byl dosti překvapen dostřelem luku, nicméně se mi zdálo že při kazdém dalším obdrženém bow mastery se dostřel zvyšoval. V jednu chvíli jsem totiž nebyl schopen střílet obyčejným útokem tak daleko jako Venom Arrow lvl 1 (dostřel 28m) avšak na bow mastery lvl 20 jsem už střílel obyčejným útokem dále nežli skillem. Na lvl 38 Bow mastery je skill Snipe s dostřelem 40 metrů.

Fyzika/Spot shooting – Fyzika ve smyslu „jsem na vyvýšeném místě oproti nepříteli tak mu dám větší poškození“ tu nefunguje… takže převýšení tu nehraje roli. Co mě ale zamrzelo mnohem víc byl fakt že když jsem si po schodech vyběhl na velký kamenný plácek vyvýšený oproti terénu o cca. 3 metry a jal jsem se střílet na skřeta který stál na zemi podemnou. Tak skřetoví nedělalo vůbec problém rozeběhnout se proti zdi a jednoduše se mi objevit před nosem jako by tam byl kouzelný portál ze země ke mě… Čekal bych že když po stěně plácku nemůžu vyšplhat já… tak skřet se šípem v břiše by s tím měl mít alespon trochu problém. Nebo by měl běžet ke schodům.

Jak používat Archera?

Do ted jsem tu popisoval negativa která mě nemile překvapila. Nyní se rozepíši o mojí osvědčené bojové taktice kterou jsem postupně vypiloval i když jsem udělal i pár přešlapů ve volbě skillů.

V první řadě bych rád zdůraznil že jsem za celou dobu dvoudenního testování nevytáhl ani jednou zbran na blízko. Nebylo potřeba… 🙂

Nord statue

Do zhruba 10. lvlu mi činilo značné potíže vypořádat se s více jak dvěma nepřáteli najednou. Trochu nešikovně jsem si totiž šetřil skill pointy. Avšak poté co jsem objevil dva nebo tři skilly se z mého Archera stala vraždící mašinka.

Můj build na world PVE
Armor – Medium pokud možno vše
Weapon – Luk
Bow Skilly:

Venom Arrow I: Dlouho jsem začínal všechny útoky tímto skillem s dostřelem 28 metrů. Skill vyšle jeden otrávený šíp který lehce poškodí nepřítele a jed mu postupně působí škody. Nad lvl 10 jsem tento skill ignoroval vzhledem k minimální dmg.

Volley: Ani na levelu 15 jsem neměl tenhle skill naučený raději jsem rychle vypínal jednotlivé moby efektivní single dmg.

Scatter shot: Stěžejní skill, dostřel pouhých 10 metrů avšak efekt velice důležitý. V celku znatelné poškožení. Odhození nepřítele o 6 metrů a několika vteřinový shock který pošle moba do kolen. Velice využívaný skill umožnující držet si nepřátele dál od těla.
Arrow spray: Vynikající polšný skill který způsobí zpomalení všech nepřátel o40% ve 40ti stupnovém úhlu před vámi do vzdálenosti 20ti metrů byl vítaným pomocníkem.

Pasive Bow skills:
Tady se vyplatí brát všechny skilly hned jak je to možné.
Více skillů jsem se neměl možnost v bow mastery naučit.

Profesní skilly:
Assasination:
Protože dále chci určitě používat:
Mark Target – Sníží obrany nepřítele o 70%
Haste – Zvýší rychlost útoku o 30%
Passive:
Master assasin – +5% Crit dmg z hide modu a delší stun
Pressure points – zakaždý Assasination skill v hotbaru +1% crit damage
Hemorage – +5% dmg za Assassination abilitu v hotbaru

Musel jsem se naučit Assasin blade který funguje na vzdálenost max 5ti metrů a poškodí nepřítele čím méně má života tím větší rány dává… dokud nedosáhnu na mark target budu nejpíše používat tento skill na expení assasination.

Shadow: Z tohoto classu budu nejšpíše používat pouze ultimatku… otázkou je jak se vyexpim v shadow na 12 lvl. Skill Shadow cloak jenž mě zneviditělní na 2,5 vteřiny nevyužiji protože útok z neviditelnosti dává stejné poškození jako normální útok.

Siphoning:
Tato větev mě velice překvapila dvěma perfektními skilly.

Strife: skill který mi byl věrným a užitečným pomocníkem jak na normal mobech tak při bossech protože na velice slušnou vzdálenost vysaje z nepřítele život který přidá vám a poté z něho život i nadále saje.

Agony: Naprosto perfektní skill který mi usnadnil boj s hordou potvor ale třeba i vyřešil quest mini bossy se kterými měli ostatní hráči veliký problém.

Na vzdálenost až 28 metrů totiž vykouzlí trny které srazí nepřítele na kolena a po dobu 16ti vteřin ho drží neschopného bojovat a ještě mu ubírají pěknou řádku života. I když jsem od začátku nedával body do svojí many tak jsem jí měl na lvlu 15 dostatek abych takto znehybnil 4 potvory současně a na 16 vteřin je tak absolutně vyřadil z boje. Po vylepšení tohoto skillu může dokonce přetrvávat efekt ubírání HP (pokud střelíte do zarootovaného moba probudí se a začne útočit ale trny ho stále zranují).

Shrnutí: Vesměs se zaměřte na investování bodů do pasivních skillů které vám zlepšují regen/množství staminy, critical dmg, dmg na vzdálené nepřátele atd. Je potřeba si uvědomit že Pasivní skilly nemusejí být umístěny v hotbaru a podporují vaši postavu trvale (některé v závislosti na tom jaké a kolik skillů z určité profesní větve máte dány v hotbaru) a nikoli na vyskillování všech aktivních. Máte pouze 5 okének do kterých si můžete dát skilly které v danou chvíli budete používat. Pookud spočítáte aktivní skilly z profese + zbraně je jich 20 a to nepočítám fighter/mage guild nebo další.

Pro mě asi nejlepší sestava skillů tak tedy bude:
X)Consuming Darkness – Shadow ultimate
1)Scatter shot – Bow skill – odkopne cíl, dá stun
2)Snipe – Bow skill – Range 40m velké poškození
3)Mark Target – Assasination skill – Sníží vaši i cílovou pdef, mdef, efekt buffů o 70% když cíl zemře healne vás to.
4)Haste – Assasination skill – přidá 30% attack speed
5)Agony – Siphoning skill – Dlouhý stun + DoTka na velkou vzdálenost.

Takhle mi to připadalo nejefektivnější v beta testu. A je to pouze sestava odpovídající mému hernímu stylu. Každý si určitě vyváží skilly podle sebe. Nicméně rád bych varoval před zbytečným plýtváním skill pointů.

V poslední části bych jen rád popsal dojmy z nejtěžších možných party dungů. Bohužel se mi neosvědčilo střílení na velkou vzdálenost ze zálohy a tak jsem při naběhnutí do hordy cca 10-15 potvor používal v první řadě skill Agony kterým jsem přišpendlil k zemi hlavně mágy a archery nepřátelských mobů stojící v zadních řadách a působící největší poškození. A poté jsem běhal a odkopával nabíhající moby Scatter shotem od mlátících spolubojovníků tak aby toho na sobě neměli moc. Rád bych za lučištníka hrál stylem „hide ve stínu a neustále pálit s maximálním natažením“ nicméně na začátku hry jsem neměl předměty které by mi zvedli attack speed natolik aby se vyplatilo postavu po každém výstřelu znovu schovávat a natahovat tětivu na max.

Pokud jsem šel do více mobů v otevřeném světě sám v klidu jsem přilepil Agony skillem nejdříve mágy a archery a potě jsem si začal hrát s fightery.“


 
 

final

  1. Autor: Yassaharito | Přidáno: 15.1.2014, 18:20

    Já hrál mága (shodou okolností s tebou v partě :D) a došel jsem naprosto k stejnému závěru. Maxovat passivky a z aktivek si skutečně vybrat jen to top, velmi velké škody řešil autoatack který jsem před betou nedocenil (destro staffa). BTW dobrý článek

  2. Autor: Elder | Přidáno: 15.1.2014, 19:14

    Hral jsem DK archera v medium armoru. Naprosto bez problemu i ctyri nepratele najednou na lvl 5. Na lvl 10 nebyl uplnej problem ani tri NPC najedou, staci se jen rychle hejbat a pouzivat nejakej ten skill na stun ci odhozeni. Lukostrelce jsem si maximalne uzil. Neni pravdou, ze neni balisticka krivka, ta ve hre je, sipy padaj obloukem, pravdou je, ze je bez efektu, kam na nepritele mirite, proste ho to trefi do stredu trupu. To je sice skoda, ale v mmo bych ani nic podobnyho neocekaval. Zasadni vec je umet se pohybovat, strilet jde totiz za pohybu. Minimalne v PvE se clovek obejde bez zbrani na blizko.

  3. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 15.1.2014, 19:17

    taky sem hrál Archera a překvapuje mě že někdo čekal že by mohlo jít po celou dobu šarvátky střílet ze sneaku odněkud zezadu. tady budou souboje akční pro všechny classy do kterých bude pasovat krátký luk za Archera. maximálně budou v endgamu nějaké arty co umožní více sneak styl. nebyl sem na tak vysokém levelu s posudkem skilů víceménně souhlasím, jen si nejsem jistý jestli se ten Haste bude vztahovat na všechny zbraně, to by chtělo vyzkoušet. na nižším levelu ani střílet z luku nebylo moc potřeba, vystačil sem se skilly z luku a skilly z classy. další zbraň bych si taky nevzal, raději více skillů na výběr pro classy, crafting apod.

  4. Autor: Kairo | Přidáno: 15.1.2014, 19:18

    Dobrý článek od aspirujícího redaktora. 😀

  5. Autor: Lehesil | Přidáno: 15.1.2014, 20:35

    No, vyzerá to tak, že archera hrať nebudem (i keď určite vyskúšam). Možno časom urobia nejaké rozumné zmeny.

  6. Autor: NagBan | Přidáno: 15.1.2014, 22:03

    VincentBlanquin – Mě jen štvalo to že hra automaticky zvedala ze sneaku. A když jsem si hned po stoupnutí dal ctrl na sneak tak postavu nikdo neviděl. Postava by měla zůstat v hide dokud jí přece někdo neoběví. Jasně že je nesmysl být „neviditelný“ ale nejde mi do hlavy proč by se postavička měla sama automaticky zvednout z hidden modu do normal modu hned po vystrelu. krceni hrozne zdrzovalo a malo kdy bylo mozne se po vystrelu znovu krcit protoze jsem casto urval nekolik mobu ktery me okamzite videli. Nicmene bylo i dost situaci kdy bych mohl vypalit i 2-3 dalsi rany ze shadow protoze si me nikdo nevsimal.

    • Autor: gordias | Přidáno: 15.1.2014, 22:24

      Osobně považuji, že se postava dostává po výstřelu z hidden modu, za jedinné rozumné.
      Naopak, pokud se jde zase do hidden modu dostat v combatu, mi přijde trošku neštastné.
      (ale osobně jsem to nezkoušel)

      • Autor: Cotanapadne | Přidáno: 15.1.2014, 22:27

        ono to ide, ak si v parte ktora ma na sebe mobky, pre archera by to nemal byt problem, ale pre 2handed NB v prvej linii je to nemozne (nema zmysel dat jednu ranu, utiectt do tiena a pocitat s tym ze mobky nepojdu po tebe a potom sa vratit zas na 1 ranu)

  7. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 15.1.2014, 22:50

    a jak budeš v mass PVP určovat kriteria jestli postavu někdo vidí nebo nevidí? nevim jestli v nějaké jné mmo to vymysleli lépe ale nevadí mi to jak je to tady. hrát jen na luk z krytu by mě ani nebavilo

  8. Autor: Sweet | Přidáno: 16.1.2014, 00:38

    nutno říct že NB + bow proběhne nerf protože na beta forech kolem toho bylo hodně humbuku lučíšník je neuvěřitelně silnější než ostatní buildy/classy. A díky zklamání Soft targetingu je to eště silnější.

    • Autor: ray111 | Přidáno: 12.2.2014, 22:26

      Eh? Ja som tie fora cita, a takmer kazdy jeden archer sa stazoval ze bow skilly su uplne nanic ako spracovanim (okrem snad Scatter Shotu) tak aj dmgom (ziadny viditelny scaling), a ze oproti inym class/weapon kombinaciam je slaby.

  9. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 00:44

    Tak ještě jinak, vadí mi že se postava po výstřelu zvedá a nezůstane přikrčená, a to i přes to že je stále neodhalená, já bych nechtěl nějakej ultimatni hiden mode. Mě by jen stačilo kdyby postava zůstala klečet a to i v případě že mě moby odhalí. Pochopim to pri utoku dykare kterej ze stinu (shadow skill) skrcenej zautoci a pak potrebuje rychle behat ale u luku je to silne neprakticky a zbytecny. Presne jak to rekl Cotanapadne pokud je dobra parta a solidni tankove ktery na sebe natahnou vse, nevidim duvod proc neprofitovat na range 30ti metru kdy ty moby o me nemaji vubec sajnu a nemoct palit z neustaleho prikrceni… a proc se mi postava pri kazdem vystrelu zvedne? to dela dřepy nebo co? Naprosto nedopracovany mechanismus… kuprikladu v morrowind nebo skyrim to bylo tak ze clovek vystrelil ze stinu mob se vydal jeho smerem a az kdyz ho videl, clovek byl odhalen. Jde o to ze jsem proste stale v hidden modu (neobeven potvorama) ale po kazdem vystrelu semi postava zvedne a musim se znova krcit. Uz tak dost dlouho trva ten luk natahnout. Koukal jsem na videa a natazeni na max se blizilo k 4 vterinam natahovani luku… myslim ze 2 by byli dostacujici na to ze basic attackem davam stejnou ranu jako typek jednorucni bluntkou 😉 Sakra jsem v lese schovanej a zamaskovanej, vidim nepratelskeho snipera tak na nej vystrelim, strela ho lizne… tak se odmaskuju, zvednu se aby me nepritel lip videl a zacnu pomalu nabijet abych na nej mohl znovu vystrelit… Dava ti to nejakej smysl?
    Pri PVP bude shadow a hide reseno:
    1) Radius Oběti na který může vidět nepřítele – plížící schopnosti útočníka
    2) Aktivními skilly specializovanými na odhalování, které má víceméně každý mág
    3) Do HIDDEN modu se při PVP dostanete vždy když budete přikrčení a nikdo vás déle jak 2,5 vteřiny nezaměří / nepoškodí vás / nebudete na sobě mít DoT

  10. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 16.1.2014, 00:52

    a ten bod 3 si vzal odkud?

  11. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 00:55

    Sweet: Nejvíc OP byl jednoznačně mág, jsem si jistej tím že bych si z dobrýho mage buildu udělal ještě větší loutku na zabíjení nežli z toho lukaře… Dokud jsem neměl nahrdelnik kterej pridaval +100 defence a narezistovany armor tak jsem byl nejcastejc mrtvej v dungach. Je to jen o tom ze lidi neumi kombinovat skilly a premyslet u hry… kdyz jsem videl nektery hrace co delaji tak jsem se chytal za hlavu a premyslel jsem nad tim jestli to jsou hraci nebo tupa NPC s locktarget xD

  12. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 01:04

    A ještě dodatek, luk jako takovej nebyl vůbec OP, na lvlu 15 jsem měl modrej luk lvl 15 +7 lightning dmg a z hide modu jsem s max natažením dával stejnou dmg jako nord s obouručákem heavy attackem… 😉 když už je tu udělanej hide mod tak že na jednu potyčku člověk může použít jen jeden hide mělo by to tím critem nakládat kapku víc bych řekl… nadruhou stranu do budoucna kdybych měl itemy který přidávají +15% crit dmg tak bych asi dával solidní IK 😀
    Už jdu spát nebo se tu z tý ochrany tady naučim násobilku 😀

  13. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 01:09

    VincentBlanquin
    Beta test PVP 😉 + teda pokud ještě člověk nestojí v odhalovacim raiusu nekoho jineho

  14. Autor: Cotanapadne | Přidáno: 16.1.2014, 01:21

    NagBan nechcem vyrivat 🙂 ale vies si predstavit lukostrelca ktory natahuje luk v drepe?:) ako dakeho veterana s riadnym skillom by som uveril 🙂 ale hral si za low lvl co si bol silne podriemerny archer 🙂 co rad robi drepy 😀 (ber to pozitivne, ked budes v hospode tak kazda baba pozre na tvoj vypracovany zadok) 😛

  15. Autor: Mesis | Přidáno: 16.1.2014, 06:48

    Víš že je to MMORPG a ne MMOFPS ? Model střílení je podle mě lepší než u ostaních MMORPG, ale nemůžeš chtít aby to bylo jako v simulátoru

  16. Autor: vincentblanquin | Přidáno: 16.1.2014, 07:28

    přesně. já sem taky s archery spokojen, čekal sem to před půlrokem mnohem horší. takhle možná bude moje první postava nightblade

  17. Autor: gordias | Přidáno: 16.1.2014, 13:13

    Jistě by to šlo i slušně…

    • Autor: Leneren | Přidáno: 16.1.2014, 17:15

      Nejsme si jist a proto se zeptám, na koho to prosím bylo mířeno? 🙂

      • Autor: Raven | Přidáno: 16.1.2014, 17:53

        Byl tu jeden neslušný koment, už je pryč. (:

  18. Autor: Raven | Přidáno: 16.1.2014, 13:40

    Promazáno od neslušných reakcí.

  19. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 15:23

    Je to MMORPG a když si zapneš pohled třetí osoby tak to MMOFPS ani být nemůže 😀 skyrim taky nebyl žádný FPS ale normal RPG kde ale byl archering udelanej o poznani logicteji a prakticteji. Stale sem nenasel odpoved na to proc i kdyz je moje postava stale HIDDEN proc se musi automaticky zvednout…?

  20. Autor: Leneren | Přidáno: 16.1.2014, 16:13

    Taková otázka co to sakra znamená Damadge?
    „Faktor plížení ve stínu/na světle tu nehraje roli protože tu temná zákoutí v podstatě nebyla“ A stíny tam byly? Já jenom, že tam nemusí být nutně nějáká temná zákoutí, ale stačilo by to vyzkoušet ve stínu zdali to má vliv.
    „Docela nemilé je to že jakmile vystřelíte z hide modu vaše postava se automaticky zvedne do normálního modu místo toho aby vás nechala přikrčené. “ Myslím, že by to chtělo malinko lepší formulaci (:
    A ještě něco „Fyzika ve smyslu „jsem na vyvýšeném místě oproti nepříteli tak mu dám větší poškození“ tu nefunguje… takže převýšení tu nehraje roli“
    Nejsme sice expert na tuto tématiku a z lukostřelby znám leda tak techniku natažení u reflexního, ale i tak napadlo mě, že by to mohlo být gravitačním zrychlením, ovemvezmete-li v potaz váhu šípu (která záleží hlavně na hrotu, ale pro příklad si vezmeme kllasický brodkin ) tak to máte kolem pár desítek gramů. Ok z výšky pár desítek metrů by to mělo velký vliv na rychlost šípu, ovšem ze 3 metrů?
    A potom zkus se rozhodnout jestli to chceš psát anglicky či česky, protože minimálně zde bylo kombinování obou jazyků naprosto zbytečné, zvláště vezmete-li v potaz to, že toto je Česká a Slovenská fansite, nemýlím-li se. (:

    • Autor: Erendil | Přidáno: 16.1.2014, 18:22

      Zkus přeložit nějaký článek plně do češtiny – víš jak pitomě to zní? Spousta slov se prostě používá anglicky, u PC her a MMO zvlášť. Drtivá většina zdejší komunity má zkušenosti s MMO, takže tyto slova znají. Já bych v tom neviděl problém 😉
      K tomu stealthu, nedávno jsem o tom psal článek, stíny opravdu nerozhodují o viditelnosti postavy, rozhoduje jen vzdálenost. Opravdu to není Skyrim, kde rozhoduje skill, světlo a zvuk 🙂

  21. Autor: NagBan | Přidáno: 16.1.2014, 17:23

    Damage tam mělo být nevím proč jsem to takhle zmršil 😀

    • Autor: Leneren | Přidáno: 16.1.2014, 17:29

      ok mě to překvapilo hlavně kvůli tomu, že se to opakovalo 2* po sobě (:

  22. Autor: fortrens | Přidáno: 17.1.2014, 21:58

    Je smutné, jak tu zase něteří brečí „Ve Skyrimu šlo/bylo toto a v ESO to nejde/neni“ -.-

    • Autor: NagBan | Přidáno: 18.1.2014, 21:57

      Mluvil jsem o celé Elder scrollS sáze… 😉 všude byl tan archering udelanej takhle…

      • Autor: fortrens | Přidáno: 19.1.2014, 10:24

        Přečti si článek „ESO neni Skyrim“ 🙂 Už jste trapní, jak pořád porovnáváte SP hry s MMO..

  23. Autor: ray111 | Přidáno: 12.2.2014, 22:32

    Ja som pre ten sneaking rad.
    Keby zenimax nezaviedol to automaticke dvihanie zo sneaku, co by ste robili po tom? Netreba zabudat ze kazda jedna classa moze ist do sneaku (aj ked nightblade je o nieco efektivnejsi)… predstavte si potom PvP – bezis na bojisko prazdnou lukou, zrazu ti ubudne 20% HP. Zastanes, rozhliadnes sa a nic. Ubudne dalsich 30% HP. Zacnes zufalo pobehovat okolo a snazit sa naslepo najst toho gaunera, medzitym zdhochnes bez toho aby si ho nasiel.. Z ohladu PvE by to zase znamenalo ze kazde jedno DPS by MUSELO ist celu hru v sneaku len pre ten bonus dmg. Nie, je to tak ako ma byt. Mozes zacat combat zo sneaku, ale potom uz sa nemas co skryvat.

    + ta invisibility zo Shadow tree je dobra len v PvP – v PvE sposobi akurat to, ze nepriatel na teba aktivne neutoci, ale stale vie kde si a drzi sa na tebe..

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0