Zprávy z Bety: Dark Anchors

| 11.1.2014 │ Beta| Článek

Dnes vám přinášíme první z dlouhé série článků týkajících se všeho, co jsme zažili v Betě, která se odehrává tento víkend. Tentokrát se budeme bavit o Temných Kotvách Molag Bala, neboli Dark Anchorách. Dark Anchory jsou ekvivalenty public eventů z jiných MMO her – objevují se téměř náhodně a chrlí příšery na všechny strany. Úkolem hráčů je uzavírat je. Pojďme se nyní blíže podívat na dojmy jednoho z testerů.


DC

Náš tester se právě nacházel v lokaci Stonefalls, která je v pořadí třetí, do které se jako hráč Ebonheart Pactu máte šanci podívat, když se na jeho mapce objevila značka – jakási spirála. Neváhal proto a vydal se rovnou k ní, aby prozkoumal, jaký má význam. Už z dálky přitom viděl, jak z nebe visí řetězy a obří kruhy, které značily jediné – poblíž města Devon´s Watch se otevřela jedna z Dark Acnhor Daedrického prince Molag Bala.

Tester už obdržel úkol od Cechu Bojovníků, aby se Dark Anchory pokusil uzavírat a tak neváhal ani vteřinu a vydal se rovnou k ní. Když k ní konečně dorazil, spatřil zástup Daedrických služebníků, kteří se klaněli zřejmě před samotnou konstrukcí Anchory, nebo před jejím stvořitelem. Zbrkle na ně zaútočil – sám, žádní další hráči kolem nebyli. Povedlo se mu zabít jednoho impa a poté sám zemřel.

Nevzdával se! Od Wayshrine, kde se oživil hned běžel zpět a tentokrát spatřil dva hráče, kteří pod Dark Anchorou bojovali bok po boku proti Daedrám. Přidal se k nim a společně se jim podařilo první zástup Daeder porazit. Po tomto těsném vítězství deaktivovali jeden ze čtyř jakýchsi magických pilířů, který Dark Anchoru udržoval otevřenou. V tom okamžiku se objevila další vlna nepřátel a zaútočila na tři statečné hráče. Nastal tuhý boj – ale naštěstí brzy dorazili další dva hráči a společnými silami naše skupinka dobrodruhů zvládla odrazit další 3 vlny a deaktivovat zbylé tři pilíře pilíře.

Po deaktivaci všech pilířů se náhle objevili čtyři nekromanceři s bouřkovým Atronachem. Skupinka pěti hráčů se s nimi okamžitě střetla a v boji jednoznačně prohrála, dokonce dvakrát za sebou. Když už hráči ztráceli všechnu naději, objevil se šestý dobrodruh a zachránil situaci – Dragonknight schopný tankovat a crowd controlovat Atronacha, který byl o mnoho silnější, než nekromanceři a zapříčinil obě dvě předchozí porážky skupinky hráčů.

Když hráči konečně nekromancery a Atronacha zabili, řetězy Dark Anchory se odpoutaly od země, kruhy tvořící bránu do Coldharbouru se rozpadly a Dark Anchora zmizela. Zůstal po ní jen jakýsi rozmlácený oltář, kam dopadly zbytky kruhů. Odměnou hráčům byl luk zelené (druhé nejhorší) kvality. Celá tato akce trvala asi 20 minut.

Dark Anchory se jeví jako naprosto jedinečný zážitek. Public eventy jsou v dnešních MMO hrách standartem a tak je samozřejmě musí mít i Elder Scrolls Online. Kdo ale čekal, že tím hra pouze plní svoji povinnost AAA MMORPG, mýlí se. Dark Anchory v Elder Scrolls Online jsou komplexním mechanizmem a plnohodnotnou featurou, která dokáže hráčům poskytnout hodiny zábavy.

A jaká je Vaše zkušenost s Dark Anchorami? Zažili jste něco podobného? Dejte nám vědět v komentářích pod článkem!

final

  1. Autor: duko | Přidáno: 11.1.2014, 10:51

    to vypadá dobře, doufám, že takových eventů, které zpestří hraní bude víc

  2. Autor: bulljoker | Přidáno: 11.1.2014, 11:15

    něco jako v Riftu, je to dobrý oživení od normálního expení

  3. Autor: Shigi | Přidáno: 11.1.2014, 11:53

    Jo já jsem taky zažil Dark Achory, jenže jsme to mu říkali Rifty. Jinak to, ale bylo úplně stejné. Několik vln soupeřů a závěrečný boss.

  4. Autor: Tareldrag | Přidáno: 11.1.2014, 12:44

    Rift byl na tom založen a byla to sranda. Akorát Rift to měl vyvážené, že to mohl dát člověk sám a čím víc lidí se přidávalo, tím to bylo náročnější.

  5. Autor: lordrek | Přidáno: 11.1.2014, 13:18

    Bo včera sme to našli a bola to pecka na 7 lvl ,a ma to setlo na tri rany boli sme tam až tri skupiny a bol to mazec a sekanica až 8 mobov na obrazovke efekty tam lietali z každej strany, blesky strieľali, ale paráda umreli sme niekoľko krát, ale podarilo sa nám to s ostatnými skupinami nejako zavrieť.

  6. Autor: Raven | Přidáno: 11.1.2014, 15:10

    Rift měl jeden podstatný rozdíl – scalování. Nemohli jste prohrát. (:

  7. Autor: Jan Jakubec | Přidáno: 13.1.2014, 19:17

    Bylo nas asi 20 a padali jak svestky :))

  8. Autor: Sweet | Přidáno: 16.1.2014, 00:00

    jsou 4 artefaktíky každy vyjede za poraženou vlnu protivníků, po té se každou vlnu protivníků jeden otevře a vy ho můžete aktivovat. když jsou aktivováný všechny 4 artefaky vyleze poslední 5tý(středový) a sním finální potvora- po jejím pádu aktivujete střední artefaktík a do pekla z kotvou 🙂 když se snaží kotvu přivolat vždy jsou slyšel široko daleko, zdá se tedy že tomu lze zabránit eště před přivoláním kotvy během vyvolávacího procesu.

  9. Autor: Nikdo | Přidáno: 19.1.2014, 17:14

    Nejsem si jistý, jestli je to úplně jako v Riftu, podle mně se Anchory objevovali pořád na stejném místě, což je trochu škoda. Oproti popisovanému souboji já měl ve stejné lokaci jiného závěrečného bosse.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0