Rozhovor s Paulem Sagem – Fishing, Delay, Mounti

| 15.8.2013 │ Rozhovory

Další z E3 rozhovorů, tentokrát s Paulem Sagem především o fishingu, mountech, systému jejich výkrmu, a o tom, proč se vydání hry posouvá na jaro 2014. Výpis toho nejpodstatnějšího najdete uvnitř článku!

Co se týče mountů, Paul toho říká celkem dost. Zdůrazňuje, že svého mounta budete sami krmit, a dle potravy se budou měnit jeho vlastnosti. Bude tedy rozdíl v tom, jestli mu dáte oves, nebo třeba jablko. Jeden typ stravy bude přidávat nosnost, druhý rychlost, třetí výdrž. Po této stránce bude customizace mounta na vysoké úrovni. Potrava bude v neposlední řadě ovlivňovat i vzhled vašeho dopravního prostředku. Bohužel, zbroj pro svého čtyřnohého přítele nejspíš získat nepůjde. O tom, jaký váš mount bude, nicméně budete rozhodovat v na dnešní MMORPG poměry nevídané míře.

Dalším tématem je fishing. Fishing bude logicky fungovat hlavně jako podpůrná profese pro Provisionera, což je něco jako kuchař. Dle toho, co Paul Sage říká, bude fishing fungovat přesně tak, jako ve WoW – nadhodíte vlasec, a na hladině před vámi se objeví nějaký objekt, který se po různě dlouhém časovém intervalu pohne, a pak to bude o vašem postřehu. Pokud stačíte kliknout včas, ryba, nebo jiný úlovek, je váš! Ve hře bude spousta druhů návnad a prutů, které budou ovlivňovat váš úlovek.

Mě osobně fishing a profese provisionera zaujala. Paul zmiňuje, že během craftingu budete často jednat stylem „pokus – omyl“, a díky velkému množství ingrediencí bude opravdu velké množství možností jak nasytit (popřípadě otrávit) vaše přátele.

Paul se zmínil i o tom, proč je hra odložená. Můžete slyšet řadu hezkých řečí o tom, jak chtějí, aby hra byla stoprocentně dokonalá, až ji vydají. Paul nicméně přiznává, že svoji roli v delayi sehrály samozřejmě konzole. Rozhodnutí vydat hru pro XBox One a PS4 však obhajuje, a myslí si, že jde o dobrý nápad, který komunitě a hře v konečném důsledku pomůže. Zdůrazňuje, že ra má vyjít pro všechny platformy ve stejném časovém okně, což v podstatě znamená, že vydání bude ve stejném fiskálním čtvrtletí (Q1 2014), ale nemusí být přesně ve stejný den.

Paul také krátce hovoří o gildách. Zmiňuje systém jakéhosi obchodu uvnitř gild, který bude probíhat na nějakém jiném levelu, než běžný obchod. Gildy budou mít vlastní systém progrese, a dle Paula probíhá testování gildovních systémů v Betě, a věnuje se jim velké množství lidí. Díky nedávným rozhodnutím velkých sociálních sítí však hra nebude tak sociálně propojená s Facebookem, Googlem + a Twitterem, jak v Zenimaxu původně chtěli.

Více zajímavých věcí Paul nezmiňuje. Naznačuje nějaký styl Looking For Group systému (možná něco podobného, jako máme ve WoW), ale do podrobností nezachází. Snad příště!

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0