Quakecon panel – Budoucnost ESO

| 11.7.2014 │ QuakeCon

Zde máme přehled kdo bude na Quakeconu 2014 odpovídat na otázky a jaká budou témata.

Do Quakeconu zbývá už pouhý týden a už nyní se pomalu odhalují střípky kam bude budoucnost Elder Scrolls Online směřovat. Nezapomeňte, že panel o budoucnosti ESO bude streamován na oficiálním kanálu Bethesdy.
Panel bude začínat v pátek 18. července v 17:00 CDT. Zahájení bude pod taktovkou Game Directora Matta Firora, který panel uvede a postupně přejde na následující témata:

Lead Content Designer Rich Lamber – Veterán dungeon City of Ash, třetí region Craglornu, opakovatelnost dungeonů a vylepšení vytváření group.

Lead PvP Designer Brian Wheeler – The Imperial City.

Lead Client Programmer Jesse McIntyre – Animace obličejů.

Creative Director Paul Sage – Nový systém Šampionů, justiční systém.

Lead Gameplay Designer Nick Konkle – Spellcrafting

Art Director Jared Carr – odezva combatu, nový PvE obsah

  1. Autor: Ptacek | Přidáno: 18.7.2014, 12:41

    Co říkáte na sdělenou zprávu, že ESO jde na Steam? Co myslíte že se změní? Bude ESO free to play? Já tedy doufám že ne.. když už tak buy to play aby se zamezilo fakt extrémnímu zhoršení komunity..

  2. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 21.7.2014, 11:29

    pustil sem si ten panel. věci jako spellcrafting budou určitě zajímavé, champion systém bude drobné zpestření endgamu.

    slíbili velkou změnu endgamu kontentu ale co je podrobně? nejdřív sem se doslechl že mají zjištěni že hráči mají rádi kontent po 50 lvl u dalších aliancí (takže tohle zůstane zachováno tak jak je). rozpolceni jsou v otázce obtížnosti kontentu po 50 levelu, odezva hráčů je 50 na 50, i devs váhají zda nechat současnou obtížnost nebo ji snížit.

    takže ať na to koukám jak koukám změny spíše menší a pokud nastanou větší tak spíše k horšímu? co vy na to?

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0