První kroky za Covenant: Stros M’kai

| 1.3.2014 │ Článek

Daggerfall Covenant je jednou ze tří hratelných Aliancí v The Elder Scrolls Online. O začátečních lokacích a úkolech, této aliance jsme toho moc nenapsali a proto to teď napravujeme. Začátečními lokacemi prošel Walltar, který pro Vás sepsal pěkný příběh o tom, co se v prvních dvou lokalitách Daggerfall Covenantu děje. Pokud Vás Covenant zajímá, nebo za něj dokonce plánujete hrát, nebo jen nemáte čas číst questy, tento článek je přesně pro Vás.

Po obligátním úvodu hry v Coldharbouru se ocitnete na palubě lodě, která patří Kapitánce Kaleen. Kapitánka Kaleen neměla v poslední době štěstí a opustila ji skoro celá posádka. A tak vás požádá o službu, která se určí směr vašeho putování na ostrově Stros M’Kai. Pro svůj úkol na ostrově potřebuje odborníky a vaším úkolem je jí tyhle odborníky opatřit. Tihle tři pomocníci vám ulehčí práci, která přijde
později, ale o tom už dále.

stros

Hned jak vystoupíte z lodě, ocitnete se v malém přístavu na ostrově Stros M’Kai, je to poměrně malý pouštní ostrov ležící jihovýchodně od břehů provincie Hammerfell. Kromě hlavního města Hunding Bay zde najdete nádhernou architekturu v arabském stylu, pouště, vraky lodí, malou vesnici, kterou ovládají piráti, goblinský kemp a ostrov je také známý svými Dwemerskými ruinami. Ostrov je bezpečným přístavištěm pro piráty a pašeráky, ale k dokonalosti má přece jen daleko. Jeho největším problémem je samozvaný vládce Předák Krvavý Bhosek. Král Fahara’jad podezřívá Bhoseka z útoků na bretonské lodě. A s tím se také pojí to, proč vlastně na ostrově hledáte odborníky na krádež, převleky a mechaniku. Není to ale problém jediný, dalším problémem ostrova jsou goblini… a piráti.

Tři odborníci

Jak jsem již zmiňoval dříve, vaším hlavním úkolem na Stros M’Kai je obstarat pomoc od třech lidí. Odborníků, kteří vám pomohou s dalším krokem. Stačí vám jeden, ale pokud si chcete ulehčit práci, tak je lepší si zařídit pomoc od všech tří.
Prvním z nich je Jakarn, zloděj kterého Bhosek drží ve svém vězení, kterému říká prostě hrob. Je to celkem přímý úkol bez nějaké větší možnosti volby. Musíte projít přes několik pastí a zabít několik stráží až se dostanete k cele, kde je Jakarn držen. Jak jej vysvobodíte, tak už vás čeká jen cesta ven stejnou trasou, po které jste přišli. Jakarn vás poté vyvede ven bočním vchodem a pošle vás za další částí questu. Tentokrát se ponoříte do dolu, ve kterém se zabydleli Goblini. Goblinský důl je totiž výborným místem na uschování kradeného drahokamu. Jde opět o přímočarý quest, ve kterém je potřeba projít na konec dolu a vyzvednout lup. Jakarn vás po té bude čekat v hostinci v Hunding Bay. Než se za ním dostanete, osloví vás ještě jeden s Bhosekových lidí a dá vám na výběr, jestli drahokam předáte zpět a podrazíte Jakarn a nebo budete lhát. Protože jsem chtěl Jakarnovu pomoc dělal jsem, že nic nevím a vypravil jsem se směrem do hostince. Jakarn souhlasil, že se přidá ke kapitánce Kaleen a já si tam mohl odškrtnout první.

jméno ze seznamu

Breton medium armor

Druhým odborníkem, za kterým jsem zamířil, byl Neramo. Neramo je elf, který chce prozkoumat blízkou Dwemerskou ruinu a získat v ní plány na Dwemerskou technologii. Jeho plánem je použít starého Dwemerského robota a otevřít si tak vchod. K tomu mu ale chybí dva krystaly do ovládací hole. Na vás je tyto krystaly zajistit. Krystaly najdete nedaleko od vstupu do ruiny, každý hlídají velcí brouci a vlci. Uvnitř vám Neramo půjčí svého mechanického pomocníka a vašim úkolem bude opravit několik starých Dwemerských generátorů. Potkáte zde hlavně staré známé Dwmerské koule, které jsou hlavním nepřítelem celého questu. Potom co opravíte generátory, získáte přístup do vnitřní části ruin. Zde budete mít na výběr mezi dvěma cestami. Jedna je most s parními pastmi, kterým je třeba se vyhnout, druhý most je zase plný poklopů, kolem nichž je třeba se proplížit. Na konci potkáte ještě jednu silnější Dwemerskou kouli a u mrtvoly ležící poblíž si zajistíte plány. Potom co předáte plány Neramovi, se i
ten přidá do vaší party, chce se totiž dostat pryč z ostrova.

Posledním členem, kterého musíte získat je kapitánka Mazaná Lerisa. Kapitánka a její posádka je držena v malém městečku Saintsport, kde místní piráti zneužívají majáku k navádění lodí na mělčinu. To se stalo osudným i Mazané Lerise. Poté co si s Lerisou promluvíte, zjistíte, že se k vám ráda přidá, ale že neodejde bez své posádky. Na vás tedy bude zachránit 4 její hlavní členy. Jsou dvě možnosti jak postupovat, první je si probít cestu ke každému zajatci, druhou je se přestrojit za jednoho s pirátů a opatrně projít kolem stráží. Převlek vás udělá neviditelným pro většinu pirátů, kromě stráží, které mají pochodně. Takže pokud vás nebaví pořád jen bojovat, máte možnost se trochu osvěžit plížením a vyhýbáním se pirátům. Jakmile osvobodíte tři ze členů posádky, čeká vás druhá část tohoto questu. Lerisa si nenechá zajmutí své lodě líbit a chce se pomstít kapitánce Helane. Na vás je osvobodit posledního člena posádky z podpalubí Helaniny lodě a poté se přidat k Lerise. Tady na vás čeká poslední morální rozhodnutí na ostrově. Lerisa otrávila kapitánku Helane a na vás je, jestli jí dáte protilátku, nebo ji necháte zemřít pomalou a bolestivou smrtí. Já jsem se dlouho nerozhodoval a nechal jsem kapitánku tak, už alespoň nikoho nezabije.

Sidequesty

Na Stros M’Kai potkáte také řadu vedlejších questů. Většina questů je o tom jít někam a něco tam zabít, takže nic nového a neobvyklého. Jsou zde ale tři zajímavé questy, které jsem si zapamatoval. Když potkáte vystrašeného Orka, tak si začnete říkat „Co se tady děje?“ a když vám ten ork řekne, že jeho matka ho vyslala na quest aby se stal válečníkem, ale ony by radši v kovárně koval zbraně, tak vám ho začne být líto (a asi budete rádi, že jste se nenarodil jako Ork). Jeho úkolem je porazit mořského hada, když jej přilákáte z hlubin, tak ork s vyjeknutím uteče a nechá vás samotného s monstrem. Myslím, že by radši měl zůstat u toho kování. Dalším ze zajímavých questů, taky začíná setkáním s orkem. Jeho přítel vystřízlivěl tak důkladně, že odešel do goblinského tábora žít se svými ‚bratry‘. Na vás bude najít, v goblinském táboře, jeho speciální samohonku a dát mu přičichnout. Ta už ho probere. Posledním se zajímavějších questů bylo hledání pokladu, je to něco jiného, než mapy pokladů, které můžete najít všude po světě a které vám poskytnou obrázek lokace, kde najdete truhlu. Tenhle quest vám dá několik hádanek a podle nich musíte jít po cestě za pokladem. Bylo to zajímavé zpestření po všem tom boji.

Loupež

Věchny hlavní questy vedli k této chvíli. Zástupce krále Fahara’jada vás čeká na molu a vaším úkolem je opatřit důkazy, že Bhosek skutečně přepadá bretonské lodě. Tímto důkazem jsou záznamy, které má Bhosek uschované ve svém paláci. Zde přijdou na řadu vaši tři odbornící, kteří vám ulehčí quest. Mazaná Lerisa vám opatří přestrojení za sluhu, Jakarn vám pomůže uspat Bhoseka a Neramo vám dá zajímavé Dwemerské zařízení, kterým vyřídíte stráž. Bez pomocníků musíte zneškodnit sluhu a vzít si jeho oblečení, vyřídit Bhoseka a odlákat strážného od truhly, ve které jsou záznamy. Tím pádem je na vás, jak lehký úkol bude. Se záznamy v ruce už vám zbývá jen běžet za Kaleen, která předá záznamy zástupci krále Fahara’jada. A poté už si to můžete zamířit na Orkský ostrov Betnikh.

final

  1. Autor: kosac | Přidáno: 1.3.2014, 12:05

    spoler spoiler spoiler…

  2. Autor: Crom | Přidáno: 1.3.2014, 22:39

    pekny navod 🙂 trosku smi skazil radost z pribehu atd , pac jsem se rozhodl hrat pri startu za Daggerfall a ty ted vse prozradis 😀 Navic ostatni alliance mam z bety dost ohrane 😀

  3. Autor: Istvrae | Přidáno: 2.3.2014, 11:03

    Je takový problém to prostě nečíst?

  4. Autor: Lukass | Přidáno: 2.3.2014, 19:50

    Třeba se snažej splnit achiv „přečet všechny články“ 😀

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0