Nejnovější úpravy ve hře

| 16.8.2013 │ Beta| Patch Notes

The Elder Scroll Online v0.10 představuje více nových featur, vylepšení a změn založených na odezvě a mnoho dalšího. Tady je rychlý pohled na některé nové featury, které budete moci vyzkoušet v tomto testu:

Poznáte první kapitolu hlavního příběhu hry, která začíná již v Coldharbouru.
Prozkoumáte Shadowfen, nebezpečnou oblast močálů na okraji Blackmarshe.
Undaunted (Neohrožení), nová gilda planá vzrušení hledajících dobrodruhů, je právě ve hře.
Hráčské gildy s více než 50 členy nyní mají přístup do Gildovního obchodu.
Tutoriál je nyní ve hře.

Na překladu se podíleli Erendil, Quintal a Ymeris. Děkujeme.

Patch notes

Velké změny / aktualizace / několik featur


Nový Patcher
Máme nový patcher pro ESO beta. Budete potřebovat kompletně odinstalovat Vaši součastnou kopii ESO beta klientu a patcheru a nainstalovat novou verzi. Doporučujeme nainstalovat nový patcher a začít patchovat tak rychle jak jen to je možné, protože patchování nějakou dobu zabere.

Známé problémy
Zatímco je ESO beta patch stahován, někteřé uživatelé mohou pozorovat znatelné zpomalení systému.

Hlavní příběh
Během tohoto testu si prožijete první kapitolu hlavní příběhové linie The Elder Scroll Online. Váš charakter začne svou cestu jako vězeň v říši Molag Bala v Coldharbour. A útěk je pouze začátek…
Známé problémy
V prvních místnostech kde bojujete s kostlivci neuvidíte ostatní hráče, ale uvidíte efekty jejich kouzel.

Shadowfen
Shadowfen, lokace Ebonheart paktu na hranici Blackmarshe je nyní otevřená k prozkoumání. Najdete ji jižně od Deshaanu. Sanguine Demesne (veřejný dungeon) a Arx Corinium (skupinová instance) jsou pouze 2 nové oblasti, které můžete prozkoumat v Shadowfen.

Gildovní obchody
Gildy, které mají minimálně 50 členů odemknou gildovní obchody. Ty dovolují hráčům nakupovat a prodávat zboží členům té jedné specifické gildy.
Pokud se počet členů sníží zase pod 50, nebude možno provádět nové obchody. Ovšem bude možno dokončit nebo zrušit předchozí obchody.
Obchody jsou přístupné od bankéře (NPC). Bankéři jsou k nalezení v Bleakrock a Davon’s Watch stejně jako v ostatních lokacích napříč Tamrielem.
Známé problémy
Pokud vyberete volbu Gildovní obchod u bankéře a nejste v guildě, objeví se chyba. Odkliknutí této chyby způsobí zaseknutí Vašeho charakteru.
Odlogování a nalogování nebo napsání „/reloadui“ vyřeší tuto chybu.
Pošta obchodů není v tuto chvli popsaná. Pošta z obchodů nemá předmět (hlavičku) a není tedy jasné, jestli se jedná o poštu kvůli prodeji, nákupu nebo zrušení itemu.

Undaunted – gilda dobrodruhů z Tamrielu, je nyní ve hře
Undaunted (Neohrožení) jsou skupinou dobrodruhů, kteří se vždy snaží předčit jeden druhého tím, že vykonávají největší, nejsmělejší a nejšílenější činy, jaké kdy Tamriel spatřil. I když někteří členové mohou tvrdit, že činy provídějí ve jménu dobra či spravedlnosti, jejich skutečnou odměnou je možnost pochlubit se zbytku gildy. Jakmile dokončíte specifické úkoly ve skupinových dungeonech, budete odměněni reputací v této gildě, která Vám zajistí přístup k unikátní linii skillů.
Undaunted najdete v hospodě Fish Stink v Davon’s Watch.

Tutoriál
Tutoriály jsou nyní ve hře and budou vyskakovat kdykoliv budete interagovat s herní featurou poprvé. Zprávy tutoriálu jsou navrženy k pomoci s množstvím aktivit a rozhraní v ESO.
Tutoriály jsou nastaveny na default. Můžete je vypnout ve hře pokud je nebudete chtít vidět. Stačí stisknout ESC – vybrat Interface Options a odkliknout „Tutorials Enabled“.

Systém postihu za smrt
Revidovali jsme systém postihu za smrt. Životnost brnění nyní poklesne kdykoliv charakter zemře. Tady jsou detaily:
Jen brnění (torzo) má životnost.
Životnost klesne kdykoliv charakter zemře.
Jakmile se zbroj stane mírně poškozená, ztrácí na účinnosti.
Použitím repair kitu (k prodeji u většiny obchodníků po světě) se zbroj opraví.

Crafting
Pokrok v craftingu byl nastaven na snazší vytváření předmětů na nižších levelech.
Novice nyní dělá předměty s levelem 1-5.
Apprentice nyní dělá předměty s levelem 6 – 15.
Stůl na výrobu a zdroje jsou nyní dostupné v Bleakrock Isle a Bal Foyen, takže můžete začít dělat Vaše vlastní předměty.

Gilda bojovníků a mágů
Třetí úkol v gildě bojovníků a mágů je nyní ve hře. Úkol můžete získat v příslušných gildovních halách poté, co dokončíte první a druhý úkol.

ÚPRAVY & VYLEPŠENIA

Animácie a Grafika

Animácie

Veľa vylepšených animácii nepriateľských NPC a beštii.

Počas behania dozadu, monštrá už viac nezastavia a začnú sa vám “posmievať“ ak sa dostanú na dostrel. Namiesto toho vás budú naháňať ďalej a snažiť sa vás zasiahnuť. Takisto lepšie vyrovnajú vašu rýchlosť, ak sa dostanú bližšie ku vám.

Ak ste čelom otočený k monštru, zvyčajne zostane na mieste pokračujúc zasahovať vás. Teraz je ťažšie donútiť monštrum behať do kruhov. Ako náhle zastavíte, monštrum sa k vám priblíži.

Monštrá väčšinou predvedú menšie úpravy na rýchlosti chôdze namiesto rýchlosti behu.

Monštrá lepšie predpovedajú, kde by mali zastaviť ak nabiehate oproti nim.
(Toto vylepšuje “nalepenie sa monštier“ na obrazovku v 1. osobe hrania.)

Monštrá už nebudú zosielať schopnosti počas unikania.

Nákresy a Prostredie

Hlavné

Vylepšenie množstva prostredí a dekoratívnych jednotiek všetkých rôznych kultúr.

Niekoľko objektov ktoré sa vznášali alebo prečnievali nesprávne boli opravené.

HD tiene hráčov sú v hre. Odteraz sú viditeľné na vašej postave a najbližších postavách alebo NPC.

Niektoré enchanty na zbraniach a ich vlastnosti sú predstavené vizuálnymi efektmi.

Opravený problém že niektoré spelly zostávali na mieste ( miesto toho aby doleteli na danú postavu.)

Audio a dabing

Hlavné

Pridané alebo vylepšené zvuky pre:

Používateľské rozhranie (ohlásenia, postup, málo hp/staminy atď.)

Animované budovy (veterné mlyny, …)

Kone (mounti)

Nové použiteľné objekty

Dvere, ktorým chýbali zvukové efekty.

Efekty častíc.

Monštrá, ktoré sa chystajú na zložitý útok teraz vydávajú zvuk aby vás varovali.

Opravený problém kde použiteľné objekty v budovách a jaskyniach nevydávali zvuky.

Viacej NPC má svoje finálne dabingy.

Známy problém – NPC ktoré hovorily mali “robotické hlasy“ (placeholder dabingu)

Classy a Skill línie

Hlavné

Schopnosti zbraní a zbrojí teraz progresujú a morphujú (okrem schopností v línii Deštruktívnej staffky)

Nová pridaná skill línia: Mágia Duše – táto skill línia pokročuje ako vy progresujete počas Hlavného Questu. Je
to unikátna skill línia ktorá dodáva vašej postave variantu rôznych schopností, ktoré spejú k dôležitým
momentom hlavného príbehu hry.

Wall of Elements (skill) bol vymenený za Force Shock (skill) aby bol dostupný skôr v skill línie deštruktívnej staffky.

Dual Wield (držanie 2 zbraní)

Použitím Twin Blades (abilita dvoch zbraní) 2x po sebe a úspešne už viac neukazuje doplnené HP nepriateľa namiesto uberania.

Guilda Mágov

Nová pridaná schopnosť: Entropia

Táto schopnosť vysáva HP postupne od nepriateľa.

Schopnosť “Uväznenie Duše“ bola presunutá – teraz je súčasťou skill línie “Mágia Duše“

Raciálne schopnosti

Aktualizované ikony niekoľkých Pasívnych schopností.

Zmenená raciálka Bretona “Magicka Mastery“ . Už nezvyšuje trvanie vlastných buffov ale znižuje cenu všetkých spellov o 3%.

Boj a Gameplay

Hlavné zmeny

Zvýšený damage lukov, ohnivých – ľadových a healovacích staffiek.

Od teraz automaticky zneškodníte pasce ak na ne kliknete počas skrývania.

Efekty, ktoré indikujú že nepriateľ ide použiť schopnosť sú ľahšie rozpoznateľné.

Luky

Pri používaní luku teraz môžete podržať heavy attack kratšiu dobu.

FX

Pridané trvalé svietenie na enchantnutú zbraň každého typu (oheň,vysátie zdravia, atď)

Upravené efekty u schopností Sorcerora. Teraz sú viacej zložené.

Opravený problém ktorý bránil pohybom spusteným časticiam (oblaky vykopnutého prachu, snehu, atď)

Známy problém – ak zatasíte zbraň, ktorá mala na sebe enchant, efekt zo zbrane prekrýval postavu.

Zakrádanie

Opravený problém keď druhý útok počas držania dvoch zbraní taktiež pridal bonus útoku zo zakrádania.

Jemne znížený damage obojručného attack bonusu.

Ak ste zasiahnutý počas prikrádanie, už sa automaticky nepostavíte ale ste odhalený.

Známe problémy:

-Bash (prerušenie) niekedy nereagovalo ihneď po kliknutí pravého + ľavého tlačidla na myši.

-Momentálne svietenie efektov na zbraniach nie je viditeľné pre iných hráčov.

-Niektoré schopnosti zatiaľ neprogresujú a nedajú sa morphnúť.

Posilnenia

Zvýšený počet nabití plne nabitého enchantu ktoré môže držať.

Znížený damage štítu dodaný enchantom “Hardening“.

Sila enchantov znižujúcich cenu staminy pri prikrádaní / uhýbaní bola znížená.

Základná efektivita “Resist Element“ enchantu bola zvýšená ale ich maximálna efektivita bola znížená.

Teraz low-level verzie pridávajú benefit, ale nie je možné dosiahnuť odolnostný cap s iba jedným high-level
enchantom.

Kone

Kone sa teraz po kliknutí klávesy “skok“ (Medzerník) a státia na mieste postavia na zadné a zaerdžia.

Výroba a Ekonomika

Výroba
Lektvary vás již nevyhodí ze stealthu.
Lektvary vás již nevyhodí z mounta.
Přidány nové lektvary. Experimentujte pro objevení.

Truhly s pokladem
Truhly s pokladem nyní obsahují úměrné množství goldů

Prodejci
Prodejci jídla a pití nyní prodávají jídlo a pití pouze z Aliance, které jste členem.
Prodejci vybavení a služeb jsou nyní mnohem snadněji přístupnější v nižších lokacích jako Bleakrock Isle.
Byly upraveny předměty prodejců s vybavením.
„Racial Style Books“ byly odstraněny od crafting vendorů. Nyní je můžete nalézt během prozkoumávání světa. Nepotřebujete svou vlastní „Racial Style Book“ k vytvoření stylu rasy.
Známé problémy
Practicumy – knihy, které poskytují nápovědy o přísadách a jsou přístupné od crafting vendorů- momentálně hází zprávu „Klikněte pro přidání do Knihovny Příběhu“. Tato zpráva je chybná.

Dungeony/Skupinový obsah

Dark Anchors
Známé problémy
Portál a kruh, který se objeví navrchu Dark Anchors někdy nejde vidět. Tohle není jen vychytralost Molag Bala.

Interface

Obecné
Opraven běžný pád spojen s UI.
Prodejci nyní mají záložku „oprava“, která Vám umožní vidět poškozené věci (jak na sobě, tak v batozích) a opravit je jednotlivě, či naráz.
Členové skupin jsou nyní zobrazeni „screen indikátorem“ a informují Vás, zda je člen skupiny v boji nebo potřebuje oživit.
Uvidíte zde tři statusy:
Normalní: Indikováno vroubkovanou ikonkou.
V boji: Indikováno rychle pulzující vroubkovanou ikonkou s mečem vedoucím skrz ni.
Oživitelný: Indikováno pomalu pulzující vroubkovanou ikonkou s + vedle ní.
Interface Války Aliancí bylo updatováno v přípravě pro budoucí testování.
Popisný text – pokud je dostupný, tak se nyní zobrazuje na všech itemech. Opraven problém, který zabraňoval ikonkám koní zobrazovat se ve stájích.
Kompas a „ukazatel bosse“ se již nepřekrývá.
Opraven problém který bránil POI (bod zájmu) zobrazování se na kompasu v určené blízkosti.
Známé problémy
Map piny budou vypadat, jakoby byly v jiné lokaci, pokud jste v jiné místnosti, než je lokace map pinu. Tento problém se týká pouze map pinů, které se zobrazí na světové mapě (M). Na kompasu fungují normálně.

Úkoly
Opraven problém, který vám zabraňoval potvrdit sdílený úkol potom, co jste si přidali přátele.
Sdílení úkolů nyní používá systém upozornění hráč-hráči. Příjemce dostane upozornění v chatu místo pop-up vyskakovacího okna. Pomocí F nebo klikem na notifikaci si tento Pop-up zobrazíte.
Indikátor NPC s úkoly na kompasu a mapě nyní indikují i to, zda je NPC nad vámi, či pod vámi.
Opraven problém který zobrazoval kompas piny ve špatné zemi.
Úkolové piny na cestovní mapě nyní nepřekáží výběru Wayshrinu.

Boj
Ukazatelé zdraví ve světě nyní mají indikace, když se jejich hodnota změní. Toto platí pouze DMG, které jste udělili vy.
Bylo upraveno zobrazení ukazatelů zdraví ve světě.
Byla vylepšena animace a rychlost ukazatelů zdraví, magicky a staminy. Nyní se animují rychleji. Opraven problém, který mohl způsobovat, že ukazatel zdraví nad hráčem byl jiné hodnoty než ukazatel zdraví v UI.

Guildy
Bylo vyřešeno několik problémů jako špatné jména hráčů, problémy se zobrazením zpráv a úpravy přístupu povolení.
Guildovní kanály pro chat (/g1 – 5, /o1 – 5) nyní zobrazí vysvětlující zprávu, pokud pokusíte přihlásit do kanálu,do kterého nemáte přístup.
Guildovní historie se nyní dá zobrazit v guild panelu. Zaznamenává také události jako vytvoření guildy, nové členy, povýšení, vyhození členové, degradaci, výběry a vklady banky a prodej v Guild Store.
Guildovní poznámky se nyní správně zobrazují v seznamu.

Monstra

Obecné
Významně zredukováno DMG lidských kouzelníků, lučištníků a několik typů kouzelnických Daeder.
Opraven problém, který způsoboval, že monstra utekla, pokud stál hráč příliš blízko.

Úkoly

Obecné
The Mournhold Underground: Tento úkol zobrazí správný postup po vlně úkolů “The Mournhold Underground” v Mournholdu.
The Promised Cure: Úkolový pin pro “The Promised Cure” v Quarantine Serk nyní správně označuje oblast obsahující Plague Victim.
Známé problémy
Mine All Mine: Momentálně tento úkol nemůže být splněn. Tervur zmizí a nenásleduje vaši postavu. A scéna se nepřehrává správně.
Soul Shriven v Coldharbour:
Umrtí pádem do jámy v Prophet’s Prison může způsobit, že uvidíte scénu smrti dvakrát (umřete, oživíte se, objevíte se, umřete a dostanete okýnko Oživení/Wayshrine ).
Cadwell stále nemá dabing po posledním dialogu.
The Prophet’s zvuk a text nesedí během “Wait for the Prophet.”
Some of Lyris Titanborn’s text a zvuk nesedí, když mluví o Prophetovi.

Ostatní
Hra se nyní pokusí nastavit optimální grafiku založenou na konfiguraci vašeho hardwaru poté, co ji poprvé spustíte. Nicméně ji stále můžete nastavit manuálně.
Opraven problém, kdy nešlo chodit mezi oblastmi (dveře, portály a jiné teleporty)
Několik problémů se sociálními akcemi (přidání do přátel, do guildy nebo do party) bylo opraveno, stejně jako zabránění vchodu do lokací, kde nemáte mít přístup.
Opraveno několik pádů souvisejících s grafikou a ovladači.
Opraven problém, kdy přihlášení do hry mrtvý zobrazilo inventář místo dialog smrti.
Opraven problém, kdy jste nemohli přijmout peníze od jiných hráčů, pokud jste měli méně peněz než obsahovala transakce.

  1. Autor: LorDrek | Přidáno: 16.8.2013, 13:07

    No chlapi zvládli ste to perfektne, mne to robilo problém prečítať, nie to to ešte prekladať, klobúk dole, len aby sme to už mohli testovať aj my. nezdá sa vám min 50 členná guilda moc.

  2. Autor: sherlock161 | Přidáno: 16.8.2013, 13:46

    „Tady je rychlý pohled na některé nové featury, které budete moci vyzkoušet v tomto testu“
    Dobrá ironie. 😛

    • Autor: Sithard | Přidáno: 16.8.2013, 14:10

      Ten rychlej prehled je jen ta cast ktera je pred tim nez se rozklikne celej clanek 😀 pak uz je to „krapet“ delsi

  3. Autor: Erendil | Přidáno: 16.8.2013, 13:51

    2sherlock161: a teď si představ to překládat… „můžete vyzkoušet tamto a zkusit támleto“… jo fakt? a kde že mám ten beta key?? 😀

    • Autor: Aidam | Přidáno: 16.8.2013, 14:09

      Používej „odpovědět“ to vlákno funguje 😉

  4. Autor: Erendil | Přidáno: 16.8.2013, 18:56

    Já bych rád, ale já to nikde nevidím 😀

  5. Autor: Pelargius | Přidáno: 17.8.2013, 07:51

    Dobrá práce. 🙂

    Mimochodem, ani já nevidím nabídku ,,odpovědět“

    • Autor: quintal | Přidáno: 17.8.2013, 11:20

      Ani ja nie 🙂

      • Autor: Aidam | Přidáno: 17.8.2013, 11:28

        No taky už víme proč, stačí byt lognuty na foru a budete tu možnost mít 😉

        • Autor: quintal | Přidáno: 17.8.2013, 11:42

          Super, netreba sa už logovať 2x, skvelá práca!

  6. Autor: Pelargius | Přidáno: 17.8.2013, 11:51

    Jo tak to bude tím, no… 😀

    A jinak, komu to blbne, dejte f5. Tedy, pokud jste až doposud viděli jen mázlý flek, jako já.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0