Vývoj ESO – Ogrim

Zenimax po delším čase, který uplynul od vydání videa s vytvářením Deughta vydal další filmeček, ve kterém představuje Ogrima. Ogrima jsme měli možnost potkat napříč Elder Scrolls hrami, nejvíce problémů nám však nadělal v TES III: Morrowind.

Ogrim je daedra, což nemusí být na první pohled úplně jasné. Slouží převážně Daedrickému princi Malacatovi, který je také jejich patronem a obráncem. I přes jejich velkou sílu existují případy, kdy se je elfové či lidé pokusili zotročit a uvěznit. V takových chvílích se ale Malacath prostřednictvím smrtelníků nebojí zasáhnout, aby Ogrimům pomohl.

Na první pohled je jasné, že designéři brali inspiraci v Elder Scrolls III: Morrowind. Ogrim z Elder Scrlls Online je mu velmi podobný, ba téměř úplně stejný.

Podle samotných vývojářů bylo nejtěžší zasadit Ogrima do světa tak, aby z něj nevyčníval,a aby zapadl mezi ostatní kreatury a hráče. Na první pohled je vidět, že to lehká práce určitě nebyla, protože je dosti odlišný od typických fantasy nestvůr. Vývojáři se ale dle svých vlastních svol ujistili, že Ogrim bude do světa pasovat tak, jak do něj zapadl v Morrowindu. Jeho hlavním domovem budou zřejmě Daedrické ruiny, ve kterých jej můžeme vidět na videu a samozřejmě močály.

Další důležitou stránkou tvorby byla tvorba Ogrimova charakteru. Jak jistě víte, jedním z hlavních trháků Elder Scrolls Online je umělá inteligence nepřátel na vysoké úrovni. Jak ale spojit velkou AI a Ogrimovu faktickou nedostatečnou inteligenci v jeden fungující celek? Developeři se chlubí, že to dokázali, a že pokud se nám Ogrima poštěstí potkat, bude to setkání, na které jen tak nezapomeneme.

Tak co? Těšíte se na setkání s Ogrimem? A myslíte si, že budete mít více štěstí, než ubohý rytíř na videu?

final