Preview Dark Anchory

Náš tester se právě nacházel v lokaci Stonefalls, která je v pořadí třetí, do které se jako hráč Ebonheart Pactu máte šanci podívat, když se na jeho mapce objevila značka – jakási spirála. Neváhal proto a vydal se rovnou k ní, aby prozkoumal, jaký má význam. Už z dálky přitom viděl, jak z nebe visí řetězy a obří kruhy, které značily jediné – poblíž města Devon´s Watch se otevřela jedna z Dark Acnhor Daedrického prince Molag Bala.

Tester už obdržel úkol od Cechu Bojovníků, aby se Dark Anchory pokusil uzavírat a tak neváhal ani vteřinu a vydal se rovnou k ní. Když k ní konečně dorazil, spatřil zástup Daedrických služebníků, kteří se klaněli zřejmě před samotnou konstrukcí Anchory, nebo před jejím stvořitelem. Zbrkle na ně zaútočil – sám, žádní další hráči kolem nebyli. Povedlo se mu zabít jednoho impa a poté sám zemřel.

Nevzdával se! Od Wayshrine, kde se oživil hned běžel zpět a tentokrát spatřil dva hráče, kteří pod Dark Anchorou bojovali bok po boku proti Daedrám. Přidal se k nim a společně se jim podařilo první zástup Daeder porazit. Po tomto těsném vítězství deaktivovali jeden ze čtyř jakýchsi magických pilířů, který Dark Anchoru udržoval otevřenou. V tom okamžiku se objevila další vlna nepřátel a zaútočila na tři statečné hráče. Nastal tuhý boj – ale naštěstí brzy dorazili další dva hráči a společnými silami naše skupinka dobrodruhů zvládla odrazit další 3 vlny a deaktivovat zbylé tři pilíře pilíře.

Po deaktivaci všech pilířů se náhle objevili čtyři nekromanceři s bouřkovým Atronachem. Skupinka pěti hráčů se s nimi okamžitě střetla a v boji jednoznačně prohrála, dokonce dvakrát za sebou. Když už hráči ztráceli všechnu naději, objevil se šestý dobrodruh a zachránil situaci – Dragonknight schopný tankovat a crowd controlovat Atronacha, který byl o mnoho silnější, než nekromanceři a zapříčinil obě dvě předchozí porážky skupinky hráčů.

Když hráči konečně nekromancery a Atronacha zabili, řetězy Dark Anchory se odpoutaly od země, kruhy tvořící bránu do Coldharbouru se rozpadly a Dark Anchora zmizela. Zůstal po ní jen jakýsi rozmlácený oltář, kam dopadly zbytky kruhů. Odměnou hráčům byl luk zelené (druhé nejhorší) kvality. Celá tato akce trvala asi 20 minut.

Dark Anchory se jeví jako naprosto jedinečný zážitek. Public eventy jsou v dnešních MMO hrách standartem a tak je samozřejmě musí mít i Elder Scrolls Online. Kdo ale čekal, že tím hra pouze plní svoji povinnost AAA MMORPG, mýlí se. Dark Anchory v Elder Scrolls Online jsou komplexním mechanizmem a plnohodnotnou featurou, která dokáže hráčům poskytnout hodiny zábavy.

final