Elder Scrolls Online v roce 2014

| 9.1.2014 │ Článek

Dnes si pro vás Stein připravil článek z webu Massively.com. Jeden z tamních redaktorů komentuje události, které Elder Scrolls Online potkají nebo mohou potkat v roce 2014. Zabývá se jednotlivými aspekty hry, jejich problematikou, reakcemi komunity zprávy a novinky o vývoji hry a dalšími zajímavostmi. Článek také působí jako retrospektiva právě uplynulého roku.


breton

Obyčejně bych se v takovémto článku snažil přepovídat datum spuštění hry, ale ZeniMax již zveřejnil, že TheElderScrolls Online vyjde 4.4.2014. Další otázkou je to, zda opravdu tento termín dodrží. Předpokládám že ano, jelikož z historie je jasné, že Zenimax se neobává drobných bugů při vydání hry.
Naproti tomu červnové datum vydání pro konzole X-BOX 1 a PS4, by mohlo být volnější. Mohlo by trvat okolo 2-3 měsíců než proběhne konverze z PC verze. Verze pro PC alespoň poslouží jako testovací platforma pro konzolové verze. Pokud vydání PC verze proběhne bez větších problémů, měli bychom se opravdu dočkat červnového vydání pro konzole. Ovšem v případě potíží očekáváme vydání až v červenci.

Zaměření ESO

Lidé často tvrdí, že ElderSrolls Online zklamalo, když se začalo orientovat na PvP systém.

Nechceme udělat dojem, že PvP je to jediné co můžete v ESO dělat.Již nyní víme o 3 hlavních dějových liniích, které můžete projít. Dále máme informace o Cechu Mágů a Válečníků a dalších NPC guildách. Crafting, neboli výroba, bude také velice důležitou součástí hry, jako nápříklad ve WoW. Dále nám zůstali možnosti stát se upírem nebo vlkodlakem jako bylo ve Skyrimu. Bohužel tyto záležitosti jsme zatím nemohli vidět. Doufáme že po beta testování o těchto aspektech budeme moci dodat podrobnější informace.
Trailer byl nejspíše tím, co většina budoucích hráčů viděla jako první. A co víc může reprezentovat hru jako „MMO“ než obří bitvy a dobývání hradů? Přesto většinu lidí zajímá spíše to, čím bude tato hra podobná Skyrimu. Věřím, že ZeniMax bude zaměření hry posouvat postuně, a bude se více zaměřovat na kooperaci hráčů a Raidy.

Crafting

Věříme že Crafting, tedy výroba věcí, bude tvořit důležitou součást herní ekonomiky. Víme, že v PvP zónách budou existovat obchody vedené přímo hráči a zároveň nebude existovat klasická aukční síň jak ji známe z jiných MMO, jelikož vývojáři tvrdí že by se jednalo o ničení samotné hry. Vedou se velké spekulace o tom, co bude tento krok znamenat pro celou herní ekonomiku.
Osobně si nemyslím, že by to mělo mít až tak obrovský dopad na ekonomiku a nemyslím si, že by to mělo výrazně blokovat obchodování. Ovšem nejspíše uvidíme spoustu herních guild, zaměřujícíh se čistě na obchod. Vzhledem k tomu, že hráči mohou být členy více guild zároveň, guildy se budou předhánět v kvalitě zboží, které mohou členům nabídnout. Jistě již nyní vznikají guildy s tímto zaměřením.

Příběh

Podobně jako jiné hry, které kladou důraz na intelektuální stránku, bude jistě ESO dávat velký pozor na dějovou linii. Uvidíme kolik informací vývojáři vypustí již před vydáním. Zatím to vypadá že si příběh užijeme až při samotném hraní a můžeme zatím vytvářet jen divoké spekulace o samotném příběhu.
Nechceme tvořit dojem, že u ESO se vám dostane úplně všeho, co od takovéto hry očekáváte. U takto rozsáhlého projektu to snadani nebude možné. Doufáme že s tím, jak se blížíme k datu vydání, budou se objevovat stále větší kusy příběhu. Očekáváme vydání zajímavých interview, které nám snad poodhalí více z celkového lore.
Všichni se těšíme na letošní vydání a nemůžeme se dočkat hry naostro. Doufáme že tato hra přivede další hráče do světa MMORPG.

final

  1. Autor: Kairo | Přidáno: 9.1.2014, 19:03

    Krásný článek a hlavně obrázek.

  2. Autor: sherlock161 | Přidáno: 9.1.2014, 19:17

    „Zenimax se neobává drobných bugů při vydání hry“, „Verze pro PC alespoň poslouží jako testovací platforma pro konzolové verze.“ Z toho vyplývá že pomalu tvůrci počítají s tím, že vydají zabugovanou nedodělanou verzi a vezmou si za to peníze…

  3. Autor: Raven | Přidáno: 9.1.2014, 20:29

    Tak MMORPG bez bugů snad ani vydat nejde.

  4. Autor: lordrek | Přidáno: 9.1.2014, 20:34

    Ja si myslím, že dorobené to bude 🙂

  5. Autor: javorovej | Přidáno: 9.1.2014, 21:09

    Sherlocku: a co čekáš? Že vyjde hra, která bude úplně bez bugů a bude mít náramně hladký start??? Které MMO to takhle mělo??? Pokud si pamatuju, tak žádné. Nejméně otravný start měl GW2 a nejhorší SWtor…takže pokud se tESO nepřiblíží SWtoru, tak budeme spokojeni. Navíc, když jdeš do release, tak musíš očekávat počáteční komplikace.

  6. Autor: Raven | Přidáno: 9.1.2014, 22:16

    Bez těch komplikací by to ani nebyl launch. (:

  7. Autor: sherlock161 | Přidáno: 9.1.2014, 22:47

    Pokud hráči takhle přemýšlej a nevadí jim dávat peníze za něco,co nefunguje, tak není divu, že na tu vývojáři serou a vydávaj hry nedodělané a zabugované…

  8. Autor: javorovej | Přidáno: 9.1.2014, 23:05

    A kdyby hráči čekali až se to všechno opraví, tak myslíš, že by vývojáři něco spouštěli? A nebo čekali až se všechno opraví a vydají hru třeba s ročním zpožděním?
    Pokud to nebudou bugy alá SWtor, tak mi to vadit nebude. Bugy budou vždycky, bugů se nikdy nezbavíš a i to pošahané wow má kopec bugů, které se časem opraví, ale časem vylezou jiné a myslíš, že lidi kvůli tomu ukončují své předplatné?

  9. Autor: sherlock161 | Přidáno: 9.1.2014, 23:13

    Tak když už vydání té hry o půl roku posunuli, tak by tam moc těch bugů být nemělo, čas na opravování měli dost, no uvidíme, jak to dopadne.

  10. Autor: javorovej | Přidáno: 10.1.2014, 07:04

    Sherlocku, když projdu forum o SWtor, GW2 a podívám se na komentáře před releasem, tak píšeš stejně pokaždé to samé.
    U SWtor to byla pravda, nezvládli servery, nezvládli content, nezvládli nic a půl roku jim to trvalo. Naopak Guild Wars 2 mělo nádherný start téměř bez problémů – na TSku jsme se i divili, že si nepamatujeme mmočko, které by mělo podobný start a vysekli jsme hned arenanetu poklonu.

    A to jestli tam bugy budou či ne, záleží i na hráčích. Pokud ti do open bety pujde řekněme 500,000 hráčů a zase bude 95% jen hrát a těch 5% reportovat, tak všechny bugy neodhalí a s bugama to vyjde. Tudíž jak bude stress test a open beta, reportovat, reportovat, reportovat 🙂

  11. Autor: sherlock161 | Přidáno: 10.1.2014, 12:05

    Vždyť taky ty hry jsou pořád to samé dokola. 🙂 GW2 byl fakt v pohodě, jediný, co nefungovalo, byla aukce, tak jsme tam všichni běhali s plnýma inventářema a nevěděli, co s tím. 😀 Tak snad to u TES bude taky v pohodě, když už tolik machrovali s megaserverem, tak snad se jim ten megaserver nezhroutí.

  12. Autor: Fake | Přidáno: 10.1.2014, 13:16

    No ze tam bude pri vidani hodne bugu stim se musi pocitat nepamatuji si ze by nejaka konkurecni MMo pri vidani byla bez bugu take pocitam stim ze pri spusteni budou padat servery, a celkove to bude na prd prvnich par dni 🙂 pochybuji ze vyvojari dokazi presne odhadnout pocet prihlaseni za minutu aby jim nepadali servery
    v tomto ohledu „pri startu“ je kazde mmo stejne pak uz zalezi na nich jak se k veci postavi a opravi to rychle. Ale tak at uz je 4.4 😀

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0