Ask us Anything – Balík otázok 9

| 23.10.2013 │ Ask us Anything

209da0015e765fede1751741c11db634

Dnes Vám prinášame ďalšie odpovede na otázky komunity, tentokrát o niektorých systémoch. Ak vás nejaká otázka zaujala, podeľte sa s nami na naších fórach.

Ako hodláte vytvoriť kampaň každej aliancie viacej pretrvačnú? Budú kampane trvať večne, alebo sa budú z času na čas meniť, a budú sa nepriatelia točiť?

Jedna kampaň trvá 3 mesiace, takže počas nich narazíte na zopár známych tvárí. Taktiež nebudete presunutý do inej kampane, pokiaľ nechcete. Môžete zostať v tej istej kampani aj navždy! Na konci kampane sa resetne rebríček a skóre. Pevnosti, scrolly, titul Emperora a kde vo svete ste, sa neresetnú. Dáva to pocit pretrvávania ak sa iba “čísla“ resetnú.

Bude “morphovanie“ skillov možné viackrát, aby boli zostavy hráčov rozdielne?

Momentálne sa skilli dajú “morphnúť“ iba raz.

Páči sa mi nápad možnosti kŕmenia koňa a menenie jeho talentov. Máte plány na pridanie “high-end“ vecí dávajúcich XP alebo levelov?

Momentálne nie. Časťou hry je hľadanie výzbroje. Ak by sa výzbroj lepšila zároveň s vami, bralo by to odhodlanie zháňania novej výzbroje. Nechať sa prekvapiť a odmeniť je dobrá vec. Keďže postup postavy je predpovedateľný, nechávame prekvapenie na nachádzanie výzbroje.

Keď sa stane hráč upírom alebo vlkodlakom, bude tento hráč možný vyliečiť tieto stavy a byť následne infikovaný iným hráčom? Alebo je toto rozhodnutie trvalé?

Iba Jone a Jode to vedia. (,,presne to, čo chcel počuť“)

Budú mať knihy a truhlice náhodné lokácie alebo stále tie isté?

Sú tu elementy náhodnosti, kde sa tieto veci objavia.

Budú veteránske odmeny obsahovať najlepší equip (staty), alebo to budú kozmetické veci alebo tituly a úspechy?

Momentálne by to boli dobré kozmetické veci ale to sa môže zmeniť. Predstavte si equip vyzerajúci ako Santa Claus ale štatistiky sú rovnaké. Predstavte si rank veterána ako vyžadovanie levelov na veci. Odmeňovanie za veteránstvo je stále vo vývoji.

Počuli sme, že hráči, ktorí nie sú v guilde, budú môcť vstúpiť na guildovný obchod. Bude mať takáto guilda nejaký “vstupný bod“, kadiaľ sa do obchodu dostaneme, alebo to bude možné kdekoľvek cez rozhranie?

Guildy, ktoré zaberú pevnosti, budú môcť založiť obchody v ich pevnostiach. Hráči tej istej aliancie, navštevujúcej takúto pevnosť, tam budú môcť nakupovať.

  1. Autor: Craner | Přidáno: 27.10.2013, 14:23

    Jediná vec čo má trápi na tychto hrách je max level…. Bude to nuda ? (GW2) alebo práve naopak zábava sa len začne ? (Ako u WoW) ? … Nechcel som prirovnavat ale neviem ako inak to napísať 🙂

    • Autor: Quintal | Přidáno: 27.10.2013, 18:04

      Zábava sa ešte len začne: PvP Cyrodiil, 50+ a 50++ lokácie zvyšných dvoch frakcií, Normal dungeony, Heroic dungeony alebo Public dungeony, Adventure zóny, Skyshardy, Profesie, Epic quest series a HLAVNE sa bude každých 4-6 týždňov pridávať nový content ( Dark Brotherhood, Justice system…).

  2. Autor: Paspartu | Přidáno: 31.10.2013, 09:16

    nutno podotknout, že u WoW pvp o co největším počtu lidí, bylo to nejméně nejzábavnější (nikoliv ne nezábavné) pvp, co wowko nabízelo. Podstatná a přední část PvP je o skillu jednotlivců a spolupráci užších skupin lidí. Cokoliv většího je svojím způsobem také zábava, ale hlavně nekoordinovaný chaos. Čistě příklad na battlegroundech kdy AV,Isle (40v40) atd. nikdy nebylo natolik zábavné jako např. AB (15v15) či WSG (10v10)… čí později populární (areny). Mass pvp maže nedostatky ve hře jako je např. nevyváženost, ale i podstatnější věci: nedostatky hráčů, jejich pvp um. Proto je to tak oblíbené. Dnes je to těžké… za vzniku wowka nebylo. Pořád ale prostě PvP nesmí být pro všechny i když se to někomu nelíbí… nemělo by se přizpůsobovat tolik hráčům jako je dnes tak běžné, ale hráči by se měli přizpůsobit PvP. Popis PvP bych vyjádřil asi takto: Je to „směr“, jehož cílem je dělat rozdíl mezi hráči, poukazuje na jednoho, že ten je lepší než ten druhý… a ukazuje to všem okolo… a to proto, aby se mezi sebou hráči vzájemně měřili… PvP je něco co se člověk musí naučit, nemělo by to být pouze něco co si prostě můžeš jít jen zahrát a ve výsledku mít to samé jako někdo, kdo to hraje na top úrovni… Bohužel to se teď ale odráží v každém novém mmo, kde se pvp odsununulo a kde se snaží mazat rozdíl mezi hráči, namísto aby se hráč snažil sám být jeden z těch nej.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0