Rozhovor s Betatesterem

| 15.8.2013 │ Rozhovory

Dnes vám přinášíme rozhovor s člověkem, který měl tu čest účastnit se Betatestu. Před přečtením připomínáme, že všechny uvedené informace pocházejí z ranného stádia Bety, a je možné, že se budou měnit. Přejeme příjemnou zábavu.

Q: Jak hotová ti hra příjde ? Je toho ještě hodně co dodělat ?

A: Hra je v počáteční verzi testování. Řekl bych, že máme před sebou ještě tak 6 měsíců testovnání. Právě teď je testován Daggerfall Covenant a většina věcí vypadá velmi dobře.

Nýní máme výrazně předělané UI a stejně tak i animace a podobné věci. Celkově hra vypadá dost solidně na to, že jsme téměř na začátku celého procesu. Zejména s tím, jak dobře se hra hraje dokonce s 50-ti a více hráči na obrazovce nebo ve městech apod.

Občas se objevují drobné problémy s pády hry a zasekávání při načítání a stejně tak i bugy v questech, ale celkově jsou mé zkušenosti skvělé. ZOS dosud dělá opravdu dobrou práci.

Q: Jsou High-End-oblasti hratelné a zábané ?

A: Zatím nejsou dostupné. Testování se zatím týka pouze startovních lokací.

Q: Je combat svižný a rychlý ?

A:Combat je jedna z těch věcí, které se hodně mění v beta verzi. Ze začátku to byl vcelku /faceroll. Nedávný build však vylepšil moby a začína to být docela dobrý.

Nejspíš budou provádět jednu nebo dvě změny ve startovní lokaci, ale z combatu mám pocit výzvy. Vcelku málo lidí ve startovní lokaci umíralo a bylo zábavné sledovat různé buildy v akci.
Pokud dokážete ve správný čas blokovat a uhýbat tak myslím, že budete v pohodě, ale pokud budete pospíchat a bezhlavě mlátit do klavesnice pravděpodobně brzy umřete.

Podle způsobu jakým ZOS provádí testováni předpokládám, že se pokouší o průlom v MMO a snaží se udržet v combatu výzvu. Není to Dark Souls nebo něco podobného, ale také to není Neverwinter, kde projdete prvních 20 levelů bez jediné smrti.

Nelze říci, že není co zlepšovat. Je. Právě v této fázi se ale věci vyvíjí velmi dobře. Poslední úprava animací dala boji opravdu lepší vzhled a neustále pokračují ve zlepšování.

Q: Je crafting zábavný ? A stojí vůbec za to ho dělat ?

A: Věci na craft dropují a crafting ve hře je, ale nezdá se být plně implementován do hry. Právě teď je velmi jednoduchý a občas trochu zabugovaný.

Q: Jak jsou na tom classy ? Připadá ti každá classa unikatní?

A: Ano, všechny classy jsou jedinečné a dokonce i v každé classe jsou obrovské rozdíly ve stylu hraní. Jelikož má každá classa svoje 3 rozdílné stromy a k tomu ještě přičteme skilly ze zbraní, armorů a guild tak máme hrozně moc možností jak hrát. Navíc časem, jak levelujete, máte možnost skilly morfovat a vytvářet tak úplně nové ability

Q: Můžeme ukrást koně a volně s ním jezdit ? A je k ježdění na koni potřeba určitý level/trénink ?

A: Ukrást zatím ne. Krádeže ještě ve hře nejsou, ale koně ano. Prodává je vendor za 10 000 goldů. Dá se to našetřit velmi brzy, ale zaleží na tom jak šetříte a kolik utrácíte za vybavení. Bohužel jezdit zatím nelze, protože „riding“ skill ještě není do hry implementován.

Q: Jak moc je hra instancovaná? Jedná se o otevřený svět jako je například WoW a Rift nebo je to težce instancovaná oblast jako většina dnešních MMO her ?

A: V současné době jsou samostatně instancované dungeony a interiéry budov. Také jsou odděleny hlavní města od zbytku světa. Zóny samy o sobě jsou ale obrovské a přecházíte mezi nimy minimalně.

Q: Má Nightblade ve svém stromě lepší specializaci na lučišnictví?

A: Ne, luky maji svůj vlastní skill set, takže mágové/dk/temp/nb mají všichni přístup k těmto skillům (pokud drží luk) a mohou si je za své body koupit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0