První kroky za Covenant: Betnikh

| 2.3.2014 │ Článek

Daggerfall Covenant je jednou ze tří hratelných Aliancí v The Elder Scrolls Online. O začátečních lokacích a úkolech, této aliance jsme toho moc nenapsali a proto to teď napravujeme. Začátečními lokacemi prošel Walltar, který pro Vás sepsal pěkný příběh o tom, co se v prvních dvou lokalitách Daggerfall Covenantu děje. Dnes sepodíváme na druhou lokaci, ostrov Betnikh a tamní Orkský klan, který Vás celým dobrodružstvím provede.

Vzhůru na Betnikh!

Betnikh se liší od Stros M’Kai asi stejně jako Cyrodiil od Hammerfellské pouště. Ostrov obývali původně Bretoni, než si jej vyhlédl klan orků. Dnes je ostrov Betnikh orkskou pevností. Díky vysokým útesům je lze dobře bránit a centrální pevnost stojí pevně a nezdolně nad přístavem. Betnikh se zdá být až idylickým místem. Z tohohle zdání vás ale vyvede první ork, kterého potkáte na molu. Než jste připluli na ostrov, tak na pevnost zaútočili kultisté. Když se rozhlédnete, můžete ještě spatřit jejich mrtvoly ležící po městě. Další problém, na který na ostrově narazíte, jsou obří vosy a zombie. Na ostrově je jen jedna osada, která se rozléhá kolem zmíněné orkské pevnosti. Dále narazíte na několik Ayleidských ruin a starý bretonský hřbitov.

Betnikh

Zmíněný strážný vás pošle za Lambur, kterou jste potkali už na lodi Khaleen. Ta si myslí, že kultisti měli v plánu něco víc, než jen zaútočit na pevnost. Myslí si, že jejich cílem byla knihovna, ze které se ztratil bretonský svitek. Váš úkol je jasný, prozkoumat místa, kde se kultisté zdržují a zjistit co mají vlastně za lubem, než na ně vytáhne místní vůdce orkského klanu Tazgol.

Ve stopách Nekromantů

Prvním z hlavních úkolů, za kterými jsem se vydal, bylo prozkoumání divočiny Carved Hills. Tento quest vlastně začíná rozhovorem s orkskou šamankou Laganakh. Pošle vás ke svatyni u vesnice, která vám umožní spatřit tři vize z minulosti. První vás nasměruje k Ayleidské ruině kde spatříte neúspěšný pokus o vstup do světa duchů. Zde taky znova potkáte Jakarna, který vás nasměruje k poslední. Poslední vizi spatříte v jeskyni, kterou používají kultisté jako svoje doupě. To vám odhalí důvod proč vlastně kultisté ukradli bretonský svitek z pevnosti. Byl na něm napsán postup jak se úspěšně dostat do světa duchů. Celý quest se zdá být přímočarý a bez odboček.

Dále se vydáte na starý Bretonský hřbitov. Ten je v současnosti plný kultistů… a zombií. Naštěstí jsou to slabé Bretonské zombie a tak můžete pokračovat. Na hřbitově objevíte ducha, ženy, která vás požádá o pomoc s kultisty, kteří hřbitov sužují. Vaším prvním úkolem je nabít arkayovu hůl, zabíjením kultistů provádějících rituály. Z každého mrtvého kultisty získáte orb energie a když jste hotoví, můžete postoupit k vyvolání 3 monster, které ruší klid mrtvých. Jak tyto monstra porazíte, setkáte se opět s duchem ženy a následně s duchem Bretonského krále, který vládnul na Betnihku, než se jej zmocnili orkové. Ten vám ukáže velmi důležitou vizi. Vizi své smrti. Zde se dozvíte, po vyslechnutí zajatců, jak otevřít hlavní síň v Carzog’s Demise a ukazuje se, že na Betnikhu odpočívá starý Ayleidský artefakt, zbraň která by mohla zvrátit průběh války. Po tomto artefaktu jdou i naši známí kultisté.

KingEmeric

Jako poslední se podíváte do Ayleidské riuny, která se jmenuje Moriseli. Zde narazíte na ducha orkského válečníka, kterého z odpočinku vytrhnul rituál kultistů (jako by těch kultistů nebylo už dost). Používají jeho válečný roh, aby spoutali duchy jeho družiny a vytvořili si tak armádu. Vaším úkolem je se probít na konec, kde porazíte několik nepřátel a vyzvednete válečný roh. Quest končí dalším morálním rozhodnutím. Můžete si roh nechat a použít ho v boji, nebo jej můžete položit zpět na hrobku a nechat duchy padlých odpočívat. Nechal jsem roh na hrobce, protože rušit klid mrtvých se nevyplácí a šel jsem se podívat, co dalšího se bude dít. Před Moriseli ke mně doběhla členka posádky Kaleen a já se dozvěděl, že je pozdě a že Tazgol už vytáhl na Carzog’s Demise, hlavní sídlo Betnikhských kultistů.

Sidequesty

Sidequestů jsem na Betnikhu moc nepotkal, zajímavým sidequestem bylo sledování vizí z budoucnosti a boj s orkskými lovci. Asi nejzajímavějším nebojovým sidequestm bylo pomoci Tazgolově dceři rozhodnout zda se provdat a posílit klan, či odplout za dobrodružstvím. Tento quest byl vcelku zajímavým pohledem do orkských zvyklostí.

Carzog’s Demise

Poslední quest betnikhu se odehrává v další s Ayleidských ruin. Podívali jste se do ní už jednou ve vizi, kterou vám ukázal duch krále na hřbitově Grimfield. Už z dálky vidíte, jak před Carzog’s Demise probíhá bitva mezi orky a přízračnými kostlivci. Tazgol si asi nevede moc dobře. Vaším prvním úkolem je aktivovat Welkyndské kameny a přivést dva Ayleidské duchy, kteří před vchodem aktivují krystaly a umožní vám tak vstoupit do ruiny. Uvnitř potkáte starou známou Lerisu, která vám obstará převlek za kultistu. Máte tak opět možnost se nepozorované plížit a vyhýbat se strážím, nebo jít přímější cestou rozsekání, všeho co potkáte. Jakarm vám potom ukáže zkratku kolem pastí a vy se ocitnete před dveřmi do hlavního sálu. Uvnitř potkáte Nerama, který vám vysvětlí, že vy jediný můžete vstoupit do světa duchů bez bretonského rituálu, protože nemáte duši. Musíte následovat vůdce kultistů Vardana, který je lapený na druhé straně a ovládá armádu duchů, bojující s orky. Na druhé straně lehce porazíte přízračného Vardana a i s artefaktem se vrátíte do normálního světa.

Tady na vás čeká poslední morální rozhodnutí na Betnhikhu. Můžete buď použít artefakt k ochraně Covenatu, nebo jej odeslat zpět do duchovního světa. Takový artefakt ale může lehce padnout do špatných rukou a tak jsem se jej rozhodl poslat zpět kam patří. Moje rozhodnutí potěšilo místní orky, kteří se tak rozhodli přidat ke Covenantu, ale rozzuřilo kapitánku Kaleen, která v artefaktu viděla způsob obrátit proběh války. Váš úkol zde je splněn a Kaleen vás neochotně odveze do Daggerfellu, který leží v Glenumbře.

Zde končí úvod do hry a začíná vaše opravdové dobrodružství. Glenumbra je první velkou otevřenou lokací, na kterou narazíte. Nechám ale už na vás, abyste objevili její tajemství.

final

  1. Autor: Bruckner | Přidáno: 2.3.2014, 10:06

    Jen pro zajímavost,
    pokud si necháte ten přízračný roh, v poslední bitvě bude na vaší straně hromada nemrtvých orků, kteří se budou mlátit s duchy Ayleidů. Usnadní vám to práci.
    A pokud ten orb na konci nezničíte a dáte ho kapitánce Kaleen, všichni kromě ní vás budou nenávidět, orkové z pevnosti vás budou nesnášet a přidají se do Covenantu jen de facto ze strachu a Lambur a většina vaší posádky (elf, pak ten narcis a něco málo uklízečů a dwemerský pavouk Clanker) si založí vlastní pirátskou družinu a opustí vás.

  2. Autor: Alala | Přidáno: 2.3.2014, 13:20

    Potřebuju pomoct s Kovenantem. Kde sakra najdu Razum-dar(a) ? Má být v Eagle’s Strand ale nikde nic!

  3. Autor: cs.smll.sk | Přidáno: 2.3.2014, 19:53

    Asi bug

  4. Autor: Bladering | Přidáno: 3.3.2014, 10:15

    Razum-dar je Khajiitsky tajny agent za dominion pracujici primo pro kralovnu, to je i u Covenantu?

  5. Autor: Bruckner | Přidáno: 3.3.2014, 10:20

    Ne, není, tedy alespoň já ho nepotkal. A to jsem dodělal i Glenumbru…

  6. Autor: Deniel | Přidáno: 3.3.2014, 18:50

    Me osobne, se zacatecni lokace od Covenantu libi uplne nejvic ze vsech, i pribeh je proste podle meho gusta… Takze nekdy potom to vidim na Alta – Templare 😀 Kazdopadne me dost mrzelo, ze jsem nemohl splnit jeden quest na Betnikhu – konkretne neco se zabijenim 3 stvoreni se Staff of arkay na hrbitove… Takze dal jsem se nedostal, ale chtel jsem vic 😀

  7. Autor: Jsemtady | Přidáno: 4.3.2014, 00:54

    Jeden z questů vás zavede k lodi. Těsně pod ní je nenápadná truhla obsahující mapu pokladů, jež vám dá quest s hledáním pokladu s odměnou na konci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0