Paul Sage o plánovaných novinkách

| 10.3.2014 │ Článek

Paul Sage se na oficiálních fórech vyjádřil k tomu, co mohou internal Beta testeři a vlastně my všichni ve velmi blízké budoucnosti ve hře očekávat. Podle jeho vyjádření tým pracuje na několika velmi podstatných vylepšeních a featurách a především bychom se brzy měli konečně dozvědět více informací o endgame PvE – adventure zóně Craglorn a featuře, kterou nazývá „Trials“, neboli „Zkoušky“.


 

Bavíme se o věcech, které by se měly objevit ve hře ve velmi blízké budoucnosti a Paul si myslí, že by o nich hráči a především internat Beta testeři měli vědět. Nejspíše se stane daleko více věcí, ale tohle jsou ty velmi důležité. ým je momentálně zaneprázdněn spoustou věcí – opravováním bugů, balancováním a dalšími věcmi. Tohle je seznam věcí, které – jak doufají vývbojáři – uvidíme co nejdříve. Tak jako vše, co je ve vývoji se uvedené věci mohou měnit, takže není garantování, že se stane přesně to, co je napsáno níže.

 

Ordinator

1. Vývojáři nám brzy sdělí více o adventure zóně Craglornu a o featuře zvané „Trials“. Všichni chtějí detaily o endgame PvE a dostaneme je brzy.

2. Budeme si moci lépe nastavit FOV pomocí slideru a tak výrazně zvednout naše FPS.

3. Vylepšuje se interaktivita světa, budeme moci sebrat více objektů ve světě, použít je, brát zbraně a brnění z figurín a držáků, atp.

4. Když zemřete, budete informování kdo nebo co Vás zabilo, jaké události přispěly k Vaší smrti, a hra Vám dokonce poskytne rady, které by Vám do budoucna mohly pomoci. Tyto zprávy se zobrazí poté, co zemřete. Vývojáři nechtějí, abychom umírali, ale když už umřeme, chtějí, abychom si z toho vzali ponaučení.

5. Budeme moci vypnout instant leveling v Crodiilu, takže nebudeme muset být level 50.

6. Ve hře se objeví možnost fullscreenu v digimódu.

7. Ve hře je nyní problém, že jsou hráči ve stejné skupině často v jiných instancích. Tým se tohle snaží vyřešit tak, abyste se vždy automaticky ocitli ve stejné instanci s Vašimi parťáky.


 

Tohle je jen zevrubný náhled na featury, na kterých se intenzivně pracuje a je to opravdu jen malá porce toho, na čem se pracuje. V dalších týdnech se dozvíme mnohem, mnohem více.

final

  1. Autor: lordrek | Přidáno: 10.3.2014, 09:12

    Díka za info Ravene, ale radšej nech to už hráme 😀

  2. Autor: kosac | Přidáno: 10.3.2014, 10:36

    Diky, jen bych mel nekolik dotazu.. FOV = field of view? jak to muze ovlivnit fps, kdyz se scena pocita cela.. btw v FPV rezimu bych to uvital, ale spise pro zvetseni FOV nez snizeni, takze jestli se pletu a vliv na pocet fps ma tak to bude pro mnoho lidi znamenat snizeni nez zvyseni. Je to tak?

    Adruha vec co znamena ten bod 6? konkretne digimod? Diky

  3. Autor: Diligo | Přidáno: 10.3.2014, 13:02

    FOV nastavuje do jake vzdalenosti vidíš nestaticke veci ve hre (hrace, interaktivni predmety, ap.)

  4. Autor: Ferenc | Přidáno: 10.3.2014, 14:26

    Ale houby. FOV = Field of view … což znamená úhel výhledu. Nejde o vzdálenost ale o šířku.

  5. Autor: fortrens | Přidáno: 10.3.2014, 14:54

    Máme se na co těšit 🙂

  6. Autor: destro | Přidáno: 10.3.2014, 15:24

    Tak vacsina z tych bodov uz mala byt implementovana pri launchi. Endgame PVE take akutne najblizsi cas nebude ale ten zvysok uz mal byt porieseny. Hlavne to instancovanie party je otravne, uz sa mi to par krat stalo.

    Bod 5. wuuut? Ten mechanizmus upscalu pre PVP lvl 50. treba opravit tak aby mal zmysel a nie pridat moznost vyp./zap.!!!

    PS: Raven, dik za preklady ale sikol by sa aj povodny link na zdroj, odkial si cerpal 🙂

  7. Autor: Raven | Přidáno: 10.3.2014, 15:32

    Je to z fór pro internal Beta testery, kam nikdo z Vás nemá přístup.

  8. Autor: NagBan | Přidáno: 10.3.2014, 15:37

    Tak kdyz uz se tu snazim rict co je field of view a pouziju u toho prekladu slovo uhel asi bych se mel vratit na zakladni skolu ucit se anglictinu… kdyby to byl uhel pohledu tak by to byl angle of view … FOV je samozrejme dohled v danem kruhovem radiusu okolo vas takze uvidite jen do dane vzdalenosti vyjadrene v metrech a ne zadny uhel OMFG 😉 Je to termin znamy z vetsiny her vubec nevim co se tu nejaky trdla zase snazi delat odborniky.

  9. Autor: wondras | Přidáno: 10.3.2014, 16:04

    @NagBan
    to bys měl. Nebo si aspoň přečíst co to FOV je. A ano, je to opravdu úhel, pod kterým se rozevírá zorné pole. Koukni se třeba do OpenGL – pleteš si fustrum a FOV.

  10. Autor: Unibu | Přidáno: 10.3.2014, 16:20

    FOV = Field of view = doslovně pole rozhledu/zorné pole
    @destro co je podle tebe nesmyslnýho na pvp levelscalingu? Byl si vůbec v betě v pvp?

  11. Autor: Fuxo | Přidáno: 10.3.2014, 16:46

    Idealne by bolo mat PvP kampane odstupnovane podla levelu napriklad po 10. Taky level 10 naskalovany na 50 nema aj tak ziadnu sancu v PvP proti normalnemu levelu 50 a len to znechuti novych hracov.

  12. Autor: Malek | Přidáno: 10.3.2014, 20:05

    Pokud odstranis mensi lvl hrace z PvP pro max lvl tak je otazka kolik tam tech padesatek bude a prvni nerdi si budou Cirodiil v podstate solovat. Nehlede nto ze budou cekat cele tydny nez ostatni dolevlujou esi vubec.

  13. Autor: DS | Přidáno: 10.3.2014, 20:58

    Este to tak :-x. PvP uz poslednu dobu nie je co byvalo prave pre chciplotiny, ake z mladych hracov vyrastaju. Hry robia coraz jednoduchsie cim sa vytraca challenge, ktora bola pre ne kedysi tak typicka. Ked by to takto malo ist dalej tak o chvilu to tu bude len auto-level, auto-aim, auto-shoot, auto-„gg, wp“ …
    Aky scaling mas v realnom zivote? Aky scaling (hraca) si mal v predchadzajucich tituloch ES? Aky scaling byval kedysi v MMO ? …

    Chces ako lvl 10 ownovat lvl 50? Tak si zozen dalsich 15 hracov a chodte „na ferovku“, cihaj na 50ku ked bude almost dead niekde z krikov alebo bez expit a dotiahni sa. Mat vsetko hned od zaciatku je lame.

  14. Autor: destro | Přidáno: 10.3.2014, 22:31

    @Unibu
    Ten scaling tam je taky divny. Vseobecne mi dava upscaling postav zmysel ked vsetkych pod istou hranicou postavia na rovnaku „startovaciu“ ciaru. V tomto pripade by to „mal“ byt podla Zenimaxu lvl 50. Ale je viditelny rozdiel medzi hracom hracom o par lvl vyssim, ci uz v dmg alebo armore, nejako divne sa tam pripocitavaju bonusy z gearu a zbrane. Nebavime sa teraz o viac skilloch a pasivkach, to je spravodlive a vyborna motivacia pre expenie. Ale taky no-lifer ma podstatnu vyhodu len vdaka tomu ze v hre stravil viacej casu ako niekto iny. Mas to ako kebyze hras Dotu a zacinas s lepsimi statmi v matchi len preto ze uz mas nahratych 200h. Ked chce ist Zenimax touto cestou, ok. Ale pokial chcu udrzat PVP competetive a ako sucast expenia, mali by viac zapracovat na tom aby to nebola len zalezitost pre 50+. Uz len tym ze cela PVP zona je pre vsetkych a nie je to odscalovane podla lvlu postavy. V open Bete to az tak viditelne nebolo, lebo tam bol rozdiel tak max +/- 5 lvlov, uvidime ako bude situacia po 2-3 mesiacoch s pribudajucimi hracmi.
    K PVP sa vcelku obsiahlo vyjadril aj interny betatester, upscaling bola velka vytka, viac tu, velmi dobre citanie:
    http://tamrielfoundry.com/2014/02/eso-isariis-comprehensive-review/

    „Currently, every player levels 1 to 49 is adjusted to the exact same stats upon entering Cyrodiil, irrespective of the effects of both passive and active abilities, rendering core build mechanics completely useless for pre-level cap players. This makes build experimentation for PvP completely impossible until one has reached level 50.
    Compounding the problem, the stats these players are scaled to are far below those possessed by even fresh level 50 characters. For example, my heavy armor Templar went from the standard 600 armor at level 1-49, to 1700 just from leveling up. A few press participants in the PvP event mentioned being torn apart by VR players, and with numbers like those, how else could it turn out? I’m not saying I didn’t enjoy every second of being one of those level VR players, but the uselessness of low-leveled players is a serious issue that needs to be addressed.“

  15. Autor: Shango | Přidáno: 10.3.2014, 23:20

    Level-scaling, skvělej způsob, jak udělat z PvP špatný vtip a ukázat, že něvěří, že bude PvP hrát dost lidí. Ale jsem zvědavý, jak bude vypadat endgame, hodně MMO na to dojelo, tak snad se poučili z chyb ostatních.

  16. Autor: Jsemtady | Přidáno: 11.3.2014, 01:13

    Pvp je aktuálně postavené okolo dobývání hradů. To jsou obvykle jatka. Tam prostě netřeba řešit jak je ten level dorovnanej. V každé hře se balancuje okolo max levelu. Jinak to v TES ani nejde při množství buildů. Rozhodně by nikdo nechtěl expit 50lvl a nechat se drtit 10tkou. No lifeři pravděpodobně budou mít lepší postavy. Ale zrovna v TES je pvp myslím dost o skilu a buildu. Netřeba řešit.

  17. Autor: Unibu | Přidáno: 11.3.2014, 01:20

    Podle mě se jen zenimax snažil jen předejít pvp problémům z jiných her. Nedávno sem například zkoušel The Old Republic, pvp je tam v arénách a instancovaný podle levelu ale často prostě jeden tým měl hráče s vyšším průměrem levelů než druhej tým což prostě vytvořilo nerovnost. Tady v ESO se třeba sejde celá guilda lvlů 50 a řeknou si že pujdou společně do Cyrodiilu. Nebýt level scalingu, musela by se proti nim domluvit jiná guilda a nebo mnohem víc menších levelů. Kdyby to pvp instancovali třeba v rozmezí 20 levelů, může to bejt stále nevyrovnaný. Kdyby to instancovali v rozmezí 10 levelů, bude tam zase málo lidí. Jedinou možností by pak už bylo nechat pvp jen pro lvl 50. Pak by se akorát muselo chvilku čekat než lvl 50 dostane dost lidí. To co teď Zenimax použil dělá pvp dostupný pro všechny a je to(nebo se alespoň snaží být) vyrovnaný. Zatim všichni zažili jen BETU. Po vydání třeba bude třeba ten scaling fungovat jinak, myslim že to zatim neni jejich hlavní problém na rozdíl od bugů který vám znemožní postoupit ve hře nebo slabýho serveru pro pvp. Tyhle čísla pro level scaling(pokud to zůstane) se podle mě prostě musí doladit při řádném testování a zkoušení až bude hra kompletně funkční.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0