Otázky a odpovědi ohledně profesí

| 9.3.2014 │ Rozhovory

Creative Director Paul Sage zodpověděl velkou hromadu otázek ohledně profesí a craftingu. Díky Hermesovi se na odpovědii nyní můžeme podívat v češtině. Pokud Vás crafting zajímá a ve hře plánujete profese dělat, určitě si tento článek nenechte ujít, najdete v něm spoustu zajímavých novinek. Mluví se třeba o náhrdelnících, guildovních symbolech na předmětech, nebo tolik chtěných pláštích. Dostanou se nakonec do hry?


 

Q: Bude ve hře možnost výroby prstenů a náhrdelníků ?

A: To je něco o čem jsme přemýšleli do budoucna a je to něco, co bychom rádi v budoucnu udělali.
 

Q: Proč nemáme možnost náhledu na armor (jak bude vypadat na naší postavě) před tím, než armor vyrobíme ?

A: V průběhu vývoje je nutné rozhodnout, co můžeme udělat a stihnout za čas, který máme. Toto je věc, kterou jsme chtěli, ale nestihli. Výhodou ve vývoji MMO je, že můžeme tuto možnost přidat v budoucnu.
 

Q: Proč nemáme možnost porovnat část armoru/zbraně, kterou chceme vyrobit, s tou, kterou aktuálně máme ?

A: Toto je něco, co také chceme přidat v budoucnu.
 

Q: Budou předměty, které můžeme vyrobit(weapon/armor), stejné nebo vyšší kvality než ty, které získáme z dungeonů ?
Vyrobené předměty jsou ve většině MMO dobré pouze v začátku a PvE nadšenci je rychle nahrazují.
Bude stát odměna z výroby legendárního nebo epického předmětu za to v porovnání s dropem těchto předmětů v dungeonu ?

A: Vyrobené předměty (weapon/armor), které mají stejný level a stejnou kvalitu, jako ty, které získáte z dropu v dungeonu, jsou z číselného hlediska vždy lepší. Zbraně dávají vyšší damage, zbroje mají vyšší armor. Avšak některé typy očarování mohou být získány pouze dropem. Crafteři mohou vždy tyto nalezené předměty vylepšit. Legendární předměty nezískáte dropem…
 

Q: Jak náročné bude získat další rasové styly pro výrobu předmětů ? Jsou některé styly vzácnější než jiné ?

A: Jsou zde rozhodně styly, které jsou vzácnější než ostatní. Především styly z vyšších úrovní jako jsou primative nebo daedric. Některé z nich je velice obtížné nalézt.
 

Q: Oblíbil jsem si skutečnost, že když ponechám předměty v bance, mohu je použít při výrobě předmětů. Pokud se rozhodnu sbírat a vyrábět všechno, narazím na nedostatek volného místa velice rychle. Je možné toto nějakým způsobem napravit nebo musím jednoduše prodávat materiály a vyrábět předměty pro uvolnění místa ?

A: Bude nutné rozhodnout co si ponechat a co ne. Místo v inventáři/bance je další omezení v použití všech výrobních skillů najednou. Není to nemožné, je to jen těžší, pokud se k tomu rozhodnete.
 

Q: Bude k dispozici systém pro hromadné obchodování/nákup/prodej ? Něco jako aukce ?

A: Momentálně existuje guild store. Pokud jsi člen guildy, můžeš prodávat předměty ostatním členům guildy. Na první pohled se zná, že je to omezující, ale každý může být členem až pěti guild. Očekáváme, že se ve hře vytvoří obchodní skupiny. Jedním z důvodů, proč jsme to vyřešili tímto způsobem je Megaserver (všichni hrají společně). Pokud by existoval způsob, jak si lze všechno rychle a snadno obstarat, věříme, že by to celé hře ublížilo. Máme rádi obchodování a chcmeme ho podpořit, ale zároveň tímto nechceme zabít hru. Nicméně se stále snažíme nalézt další způsoby, jak guildám přiblížit další možnosti obchodování.
 

Q: Budeme mít možnost vytvořit obchod na prodej vyrobených věcí (mimo guild store) na nějakém místě ve hře ?

A: To je něco, co bychom rádi udělali, ale musíme to udělat správným způsobem.
 

Q: Jsou všechna místa pro těžbu surovin k dispozici všem hráčům? Nebo budou tato místa viditelná jen těm, kteří je ještě nepoužili ? Osobně nemám rád soutěžení o to, kdo první vytěží třeba rudu (systém kro dřív přijde ten dřív mele). V GW2 byla příjemná změna v tom, že všichni mohli těžit jedno místo.

A: Momentálně jsou všechna místa pro těžbu dostupná všem. Zvažovali jsme možnost, kdy by každý mohl vytěžit stejné místo bez ohledu na ostatní hráče. Bohužel by tento přístup znamenal záplavu surovin…
Nemohu dostatečně zdůraznit, jak důležitá je týmová práce pro tvorbu zásob.

 

Q: Jak dlouho bude trvat dosáhnout mistrovské úrovně v rámci profese. Je to možné ? Co si myslíš o postavách, které jsou určeny výhradně pro výrobu ? Budete přidávat další styly, barvy nebo traity v budoucnu ? Suroviny zabírají mnoho místa. Plánujete vytvořit systém pro ukládání surovin jako v GW2 nebo Neverwinter ? Proč není možné obarvovat předměty ? Bude možné ponechat vlastnosti předmětu a změnit jeho vzhled ?

A: Nejsem si jistý, kolik času bude potřeba na dosažení mistrovské úrovně craftu, ale myslím, že to bude hodně – 200-300 hodin. Záleží na profesi… Blacksmithing trvá déle z důvodu zkoumání traitů.
Myslím, že postavy, které se budou specializovat ve výrobě, jsou úchvatné. Crafteři do toho ! S postupem hry budeme rozšiřovat možnost výroby, takže je možné očekávat další styly.
Prostor v inventáři a bance jsou třecí prvky ekonomiky. Je nepravděpodobné, že budeme vyvářet prostor speciálně pro suroviny. Výběr je důležitý. Obarvovat předměty není možné, zatím…
Momentálně existuje možnost změny vzhledu předmětu pro hráče, který hraje za Imperiála. Imeriál může změnit vzhled předmětů na imperial styl. Na tomto můžeme v budoucnu stavět a případně to rozšířit.

 

Q: Máte v plánu rozšířit nebo vylepšit grafické rozhraní (UI) pro crafterská stanoviště ?
Co si vývojáři myslí o vlastních částicových systémech pro zbraně a armor ? Mám na mysli třeba drahokam, který přidá helmě efekt krvácení, může to být jen kosmetické, ale prostě nějakou maličkost, která nám umožní hru víc milovat.

A: 1. Neplánujeme změnu UI crafterských stanovišť v blízké budoucnosti.

2. Ten nápad se mi líbí, ale vždy musíme být opatrní v tom, kolik věcí necháme zářit na obrazovce v jeden okamžik. Je možné, že ve větším měřítku by byly situace hektické a nepřehledné.
 

Q: Má nějaká rasa specifické bonusy při výrobě nebo všechny rasi dostávají stejné množství XP ? Například Wood Elf by mohl získávat více zkušeností při výrobě dřevěných předmětů apod.

A: Nejsou žádné rasové bonusy pro výrobu předmětů. Ani nevím, jestli to někdo někdy navrhoval interně. Ale je to zajímavá myšlenka.
 

Q: V poslední betě bylo možné vytvořit Daedric armor. Chci se zeptat, zda všechny Daedric armor části vypadají stejně nebo jestli mohou vypadat jinak na postavách různých ras. (Nord, Argonian atd.)

A: Styl Daedric armoru funguje stejně jako třeba Bosmer nebo Orc styl. Light Daedric armor vypadá jinak než třeba heavy Daedric armor.
 

Q: Blíží se zima. Budeme moci vytvářet nějaké pohodlné teplé pláště pro naše dobrodruhy ? Kdo by neměl rád pláště ? Jsou velice elegantní.

A: Pláště ve hře momentálně nemáme.
 

Q: Bude možné vyrábět nebo vylepšovat ty nejlepší předměty ve hře nebo je bude možné získat jen v dungeonech a adventure zónách.

A: Nejlepší předměty, které získáte třeba z dungeonu, bude vždy možné ještě dále vylepšit. Interně těmto předmětům říkáme “boosters”, ale jsou to třísloviny, pryskyřice a temperace (tannins, resins, tempers). Jejich použitím lze vylepšit předměty, které naleznete. Pokud jich však nebudete mít pro vylepšení dostatek, musíte počítat s rizikem neúspěchu a zničením předmětu. Pro vylepšení bílého předmětu na zelený je potřeba 5 temperů, aby byl úspěch zaručen. Ale můžete potřebovat 8 temperů pro vylepšení zelené na modrou aby byla opět šance 100%. Samozřejmě je možné použít méně boosterů při vylepšování a riskovat neúspěch.
 

Q: Můžu použít crafterskou stanici a zvyšovat level pro získání ability bodů nebo musím nejdříve plnit questy a dungeony na zisk úrovně a ability bodů ? Lze tréningem crafting dovedností zvyšovat úroveň celé postavy ?

A: Musíte podniknout nějaké dobrodružství, abyste získali skill pointy. Můžete hledat skyshhary, plnit questy, levelovat atd. Je mnoho způsobů, jak získat skill pointy a investovat je do crafting dovedností. Nicméně výrobou předmětů nezískáte zkušenosti pro růst úrovně celé postavy. Zkušenosti, které získáte výrobou předmětu zvyšují úroveň dané dovednosti. Interně tomu říkáme crafting inspiration. Pokud získáte dostatek crafting inspirace, můžete odemknout pasivní výrobní skilly.
 

Q: Bude možné vyrobit pomocí skillu Alchemy lektvar, který zvýší zisk zkušeností nebo crafting inspirace ?

A: Nic takového zatím neplánujeme.
 

Q: Tazatel v otázce komolí dojmy a pojmy ohledně výzkumu a použití traitu, takže to nemá smysl překládat.

A: Pojďme si ujasnit použití traitů. Traity jsou vlastnosti, které můžeme přidat zbrani nebo části armoru. Stejně jako zbraň zvyšuje svoji sílu, tak také traity (toto neplatí pro očarování). Aby mohl být trait při výrobě zbraně nebo armoru použit, je třeba ho vyzkoumat. To znamená, že je nutné nalézt zbraň nebo armor, který byl vytvořen s tímto traitem a použít ho při výzkumu. Například pokud chceme použít trait sharpened při výrobě dýky, nejdříve musíme nalézt dýku s tímto traitem. Jakmile budeme mít dýku s traitem, použijeme ji při výzkumu (dýka se výzkumem zničí). Pokud je to první trait, který u dýky zkoumáme, bude výzkum trvat 6 hodin. Výzkum dalšího traitu pro dýku pak 12 hodin, další 24 hodin a tak dále.
Pokud chci použít při výrobě meče trait sharpened, opět ho musím nejdříve vyzkoumat. Pokud to bude výzkum prvního traitu pro meč, opět to bude trvat 6 hodin. Pravděpodobně bude nutné se zaměřit na zbraně a části armoru pokud se chcete naučit všechny jejich traity.
Traity nám neposkytují výhodu jen při výrobě konkrétního předmětu. Ve světě lze nalézt speciální místa, kde lze vyrobit setové předměty. Aby to bylo možné, musí mít crafter vyzkoumány například 3 traity pro výrobu daného setového předmětu. Výroba jiných setových předmětů může vyžadovat 6 traitů. Vše záleží na tom, jaké typ setu chcete vyrobit.
Když vezmete v úvahu, že je potřeba alespoň 3 kusů setu, aby přinesl nějaké bonus, bude nutné se naučit mnoho traitů a to vyžaduje od craftera velkou obětavost.

 

Q: Je pro vaší vizi hry důležité mít fungující trh/ekonomiku/systém výroby ? A pokud ano, jak toho chcete dosáhnout bez toho, aby se předměty ve hře ničily (což vytvoří konstantní poptávku po nových věcech) ?

A: Systém ničení předmětů učiní šťastnými malou skupinku komunity, ale z vlastní zkušenosti vím, jak by bylo frustrující vynaložit tvrdou práci pro zisk předmětu, který by byl následně používáním zničen. Možná jsi ale myslel na suroviny, které by bylo potřeba pro opravu předmětu…
Ničení předmětů určitě může fungovat, ale pravděpodobně by nefungovalo dobře v našem systému.

 

Q: Budeme mít možnost umístit guildovní logo na část výbavy (armor/weapon) ?

A: Tohle je nápad, který se nám velmi líbí.
 

Q: 1) Proč jsou požadavky na nízký level setových předmětů tak vysoké (traity/ výzkum) ?
2) Budete přidávat + k předmětům (+1, +2, +3) ?
3) Budou zde vzory pro rare předměty/zbraně ?
5) Proč nemůžeme vylepšit unikátní předměty ?
6) Bude možné vyrobit zbraň s náhodnou silou v attack/spell power a nebo jsou předem tato čísla a kvalita známa ?

A: 1. Výroba setů není závislá na úrovni předmětu. Crafter může vyrobit setový předmět pro nízký level. Požadavek na traity při výrobě setového předmětu je něco, co dělá craftera speciálním.
2. Měníme statistiky v reálném čase a máme další metody jak ukázat, že byl předmět vylepšen.
3. Ve hře jsou styly, které jsou rare. Viz výše.
5. Z perspektivy Enchantingu ? Některá očarování jsou již v předmětech umístěna a to je právě dělá unikátními. To je to, co jim dává vyniknout.
6. Pokud jsem pochopil otázku tak odpovědí je druhá možnost.

 

Q: Můžeme vyrábět předměty, kterými se vylepšují zbraně a armor (tannin, resin, temper) ? Nebo lze tyto předměty získat pouze z dropu, truhel, extrakcí předmětů a najatých pomocníků ?

A: Tyto předměty lze získat takto :

1. Pomocí najatých pomocníků (Hireling). Vynikají tím, že vám posílají tyto suroviny, zvláště na vyšíí úrovni jejich skillu.
2. Extrakcí předmětů. Záleží na armoru nebo zbrani.
3. Změnou surového materiálu (ore na ingot).

Metod pro získání těchto předmětů je omezeně, protože chceme, aby byli pro craftery cenné.
 

Q: V alchymii má každá bylina 4 efekty. Je možné se naučit víc než první z efektů tím, že rostlinu sníš ?

A: Snědení rostliny naučí pouze první efekt.
 

Q: Můžeme vyrábět jedy ? Pokud ne, bude tato možnost v budoucnu ?

A: Pokud bych v budoucnu viděl jedy, nebyl bych překvapen.
 

Q: Proč je v oblasti craftingu něco jako čas, potřebný pro výzkum (traity)? Délka výzkumu 6 hodin znamená, že budeme moci použít výsledek zkoumání až druhý den, protože 6 hodin je obvykle herní čas jednoho dne v týdnu. Mít výbavu se vším, co lze vynalézt, vyžaduje obrovské úsilí a bude to dlouhá a únavná cesta pro craftera.

A: Díky, že se na to ptáte. Je k tomu mnoho důvodů, ale pro mne asi nejdůležitější je offline zkušenost. Je to speciální okamžik, když se přihlásíte do hry a vidíte, že je něco hotovo. Těžko se to vysvětluje, ale miluji okamžik, když můžu zkoumat nový trait, vyrobit novou věc nebo třeba jen nakrmit svého koně po tom, co se opět přihlásím do hry. Ne každý bude moci vyrobit všechno a hned. Bude to nějakou dobu trvat, hra bude dozrávat. To také dá vyniknout specializovaným craftmasterům mezi ostatními.
 

Q: Bude možné vyrobit glass, amber, daedric, ebony a stahlrim předměty ? A co třeba kuše ?

A: Některé z nich hned při spuštění hry. Nicméně kuše ve hře nelze vyrobit.
 

Q: Nedostáváme zkušenosti při vylepšování předmětu a dostáváme jen velmi malé množství zkušeností když rozkládáme předmět, který jsme vyrobili. Tak jste to zamýšleli ?

A: Ano, přesně tak. Dostanete více inspirace (crafting XP), pokud rozebíráte předměty, které jste nalezli nebo je vyrobil někdo jiný.
 

Q: Pokud budou ve hře osobní domy, budou zde I figuríny pro zobrazení našich pečlivě vytvořených věcí ?

A: Housting systém a tedy osobní domy nejsou součástí hry. Pokud bysme v nějakém okamžiku tento systém měli, asi by měl prostor pro prezentaci (garden).
 

Q: Kostýmy a vizuální přizpůsobení vzhledu… je možnost skrýt a nezobrazovat hemu, ale u určitých zbrojí bych rád skryl i ramena. Bude ve hře více možností výběru co má být zobrazeno a více typů kostýmů pro individuální přizpůsobení našich postav ?

A:Slot na kostýmy je navržen jako mechanika pro převleky a kostýmy. Je téměř jisté, že rozšíříme řadu kostýmů v budoucnu. Máme kostýmy, které získáte za dosažení veteránské úrovně. Co se týká možnosti vypnutí ramen, nemyslím, že je to věc, o které momentálně uvažujeme.
 

Q: Crafting system a vylepšování předmětů na vyšší úroveň je obtížné, časově i finančně. Neplánujete tento systém předělat nebo přehodnotit ?

A: Míra vynaloženého úsilí a času se určitě vyplatí. Nemyslím, že bychom chtěli systém zjednodušovat nebo vytvářet nějaké zkratky.
 

Q: Při poslední betě jsem odemkl možnost výroby z Oak dřeva, ale měl jsem stále předcházející materiál. Woodworking je jediný skill kde zužitkuji předchozí dřevo Maple ? Jak to přesně funguje ?

A: Pokud máte potřebnou úroveň dovednosti a materiál, měl byste mít možnost vyrábět ze dřeva Oak. Neznám žádný důvod, proč by tomu tak nemělo být.
 

Q: Zdá se, že oproti ostatním má woodworking málo typů předmětů, které lze vyrobit. Plánujete přidat další ?

A: Zvýšili jsme šanci na drop předmětů z oblasti woodworkingu, abychom vám dali možnost tuto oblast lépe trénovat. Jak bylo řečeno, vždy je možnost přidat další předměty, které se vyrábějí ze dřeva.
 

Q: Plánujete více propracovat Enchanting a dále ho rozšiřovat ?

A: Myslím, že bychom ho měli rozšířit, ano. Ale i nyní je to velice cenná profese.
 

Q: Budou na vyšších úrovních existovat předměty, které budou automaticky svázány s výrobcem a nebude možné je dát jinému hráči ? Nebo budou existovat materiály, které nebude možné předat někomu jinému ?

A: S většinou vyrobených předmětů lze obchodovat, protože craftmasteři potřebují mít možnost prodávat své výrobky.
 

Q: Jsou ve hře recepty pro alchymii a nebo je discovery jediný způsob jak odhalit typy lektvarů ?

A: Odhalování efektů bylin je jediný způsob nalezení různých typů lektvarů.
 

Q: Jak funguje najímání pomocníků pro získání materiálu ? (Hireling)

A: Investujete skillpoint do příslušného pasivního skillu. Najatý pomocník vám zašle mail s materiály, které nalezl, až se příště přihlásíte do hry (předpokládá se, že ve hře nějakou dobu nebudete).
 

Q: Budou muset hráči vyrábět nebo kupovat předměty, aby dosáhli levelu 50 ?

A: Ne, můžete dosáhnou levelu 50 bez nutnosti nakupovat nebo vyrábět předměty. Pokud budete nakupovat předměty, které do výbavy potřebujete nebo je budete vyrábět, dosáhnout levelu 50 bude snažší. Podporujte své craftmastery!
 

Q: #1- Plánujete přidat crafting styl ancient dragon, který by byl extrémně vzácný a nákladný na výrobu ?
#2- Plánujete zvyšovat maximální dosažitelnou úroveň v crafting skillech v budoucnu ?
#3- Bude možné vyrábět výbavu pro koně ? Například sedlové brašny pro rozšíření inventáře, armor, lepší podkovy pro zvýšení rychlosti apod.

A: 1. Momentálně ne.
2. Téměř jistě.
3. Momentálně ne, ale všechno je možné.

final

  1. Autor: Spouter | Přidáno: 9.3.2014, 09:24

    Jak já se těším na craft. Zavrtám se na celé dni do kovárny, dokud nebudu smrdět jako kovářovo podpaždí a z kapes vylétávat mušky.

    • Autor: Jedinaobjektivnipravda | Přidáno: 10.3.2014, 12:35

      tak to si radši jdi zahrát ultimu online, ostatní hry to jenom od ní věrně kopírují.

  2. Autor: Mesis | Přidáno: 9.3.2014, 12:56

    Nelíbí se mi věci typu: doděláme v budoucnu. Mám pocit že když si člověk koupí v dnešní době MMORPG tak dostane tak 25% obsahu a zbytek se dodělá v pruběhu pokud hra nefailne, což mě vede k názoru že kdyby datum vydání odložili třeba ještě o půl roku byla by to mnohem lepší hra

    • Autor: fortrens | Přidáno: 9.3.2014, 16:13

      Bohudík nejde do hry implementovat vše hned, to bychom se po startu už na nic nemohli těšit…

  3. Autor: DS | Přidáno: 9.3.2014, 14:12

    Podla mna je ESO jedna z najmenej dotiahnutych (vacsich) MMO poslednej doby vzhladom na stav tesne pred launchom. Maju vyborne napady, viacere uz funguju, mnohe pripravene no nenaimplementovane a doladovania maju este na minimalne niekolko mesiacov po spusteni. Kazdy kto 4.4. ocakava prepracovane a vyladene MMO by sa mal zamysliet ci naozaj ESO. Moj nazor je taky, ze ide o MMO s velkym potencialom a pokial vyvojari nepolavia tak sa z neho moze stat jedno z tych legendarnych MMORPG. ESO mam predobjednane a tesim sa nan, no viem v akom stave ma hra bude 4.4. cakat a ake dalsie doladovacky pridu v obdobi po. Mne to za tie bubaky a /bug nahlasovania stoji :).

    • Autor: Muminnek | Přidáno: 9.3.2014, 18:58

      Nejméně dotažená? Nečekali hráči SWTOR půl roku na nějaký pořádný endgame obsah?

    • Autor: fortrens | Přidáno: 9.3.2014, 19:59

      Mohu se zeptat z čeho soudíš ? 🙂 Closed beta testeři mají jinou verzi hry, než my, takže pochybuji, že víš co je a neni dotažené..

    • Autor: Jedinaobjektivnipravda | Přidáno: 10.3.2014, 12:34

      Jako máš pravdu tak to dneska chodí, vydat co nejdřív, rýžovat prachy a pak teprve dodělávat. Se podívej v jakém stavu dneska velká studia pouští hry, hrůza a děs 😀

      Jako nepřál bych jim to, ale zatím vše nasvědčuje tomu, že budou muset přejít na free-to-play model :))

  4. Autor: Malek | Přidáno: 9.3.2014, 16:22

    A to mam hrat bez plaste? Si pri hrani na zada aspon hodim deku. 🙁

  5. Autor: Tesak | Přidáno: 9.3.2014, 18:12

    By ma zaujimalo cim budu craftmastery zvyhodneni oproti ludom co si len nafarmia septimy a budu kupovat tie veci. 🙁
    Ale uz sa tesim, aj ked stale neviem presne co budem craftit (v bete sa mi najviac pacil Provisioning )

    • Autor: fortrens | Přidáno: 9.3.2014, 18:27

      Předpokládám, že některé high end předměty budou soulbound, takže tím budou crafteři zvýhodněni 🙂

      Vycházím z tohoto:
      Q: Budou na vyšších úrovních existovat předměty, které budou automaticky svázány s výrobcem a nebude možné je dát jinému hráči ? Nebo budou existovat materiály, které nebude možné předat někomu jinému ?

      A: S většinou vyrobených předmětů lze obchodovat, protože craftmasteři potřebují mít možnost prodávat své výrobky.

      S většinou = né se všemi…

  6. Autor: DS | Přidáno: 9.3.2014, 19:11

    A tak zvyhodneni podla mna budu uz len tym, ze z ich ruk pojde top gear ci uz armor alebo guny. Oni budu urcovat ceny za kolko sa to bude predavat :).

    @fortrens s tym soulboundom to podla mna az take idealne nebude ako si to „dedukujes“ na zaklade odpovede 😀

  7. Autor: Stix | Přidáno: 10.3.2014, 09:14

    No hlavně ať nic nezjednodušují nerad bych aby to dopadlo jak WOWko 😀 kde se s každým datáčem podstatně snižovala obtížnost

  8. Autor: LukeLee | Přidáno: 10.3.2014, 10:04

    Trošku se bojím toho, že když nejlepší věci půjde získávat z craftění, tak už se pak spoustě lidí nebude chtít chodit do dungů a na raidy. Přece jenom se často chodí kvůli gearu.

  9. Autor: Extasar | Přidáno: 10.3.2014, 11:22

    Já jsem spíš pochopil, že do dungu pro uniq věc které poté přidáš vlastnost a ještě ji zlepšíš a ne že craft bude dělat lepší věci než co ti padne v dungu.

  10. Autor: carneval | Přidáno: 10.3.2014, 13:06

    Ahoj, nějak jsem nikde nezaregistroval, jestli bude crafting limitován (např. ve WoW můžu dělat max. 2 povolání – obvykle 1x gatherer a 1x crafter)… tady to chápu, že každý může dělat všechno..?

  11. Autor: ray111 | Přidáno: 10.3.2014, 13:08

    „Má nějaká rasa specifické bonusy při výrobě nebo všechny rasi dostávají stejné množství XP ? Například Wood Elf by mohl získávat více zkušeností při výrobě dřevěných předmětů apod.“

    vyzera to, ze hermes nema tucha o lore, a o tom ze bosmeri neziskavaju suroviny z rastlin – pouzivaju vylucne suroviny zo zabitej koristi – takze luky by mali mat (aspon podla lore) z KOSTI, brnenie z kozi a kozusin, atd.

    • Autor: Hermes | Přidáno: 11.3.2014, 21:34

      Zdá se, že jsi nepochopil, že toto je překlad otázek, které hráči pokládali. Nejsem autorem otázek, ale pouze překladatelem… Co za blbosti tam hráči psali, to jsem přeložil…

  12. Autor: Bladering | Přidáno: 10.3.2014, 13:10

    Ano, každý může dělat všechno. Jde jen o to, jestli se při resetu skillů vyresetuje i progress craftingu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0