Příspěvek 1 až 7 z 7
    volakdan is offline
    Nováček

volakdan's Avatar
    Rasa
    Imperial
    Povolání
    Sorcerer
    Frakce
    Ebonheart Pact

Imperial Edition - PROBLÉM

Ahoj všem, jsem uplný začátečník v MMORPG a protože jsem hrál všechny předešlé díly TES, zabrousil jsem i do hraní TESO. Teď k věci. Zakoupil jsem digitální Imperial Edition, kde krom koně, tranformování zbroje atd. mám možnost použít kraba (MUDCRAB vanity pet) aby za mnou chodil. No a ted při beta testu jsem si založil novou postavu, přišel mi mail s krabem...použil jsem ho a v pohodě...potom jsem charaktera vymazal, založil si novou postavu a KRAB nikde!!! To byl jako jednorázový dárek? Já myslel že při každí nové postavě budu moct využívat to, za co jsem si připlatil. Je to způsobené betou? Mudu mít ještě nekdy možnost získat kraba?

Předem dík moc za odpověď.

Dan

EneruCZ is offline
    Nováček

EneruCZ's Avatar
    Rasa
    Imperial
    Povolání
    Templar
    Frakce
    Ebonheart Pact
    No v téhle betě bys měl mít možnost si vyzkoušet všechny ingame bonusy, které jsou pro předobjednávky. Bohužel já jsem žádné neobdržel a to jsem si vytvořil imperiála. Hlavně jsem si všiml, že když jsem si vytvořil postavu na US serveru, tak pak při přesunu na EU server se mi tam ta vytvořená postava neobjevila. Musel jsem se zpátky přelogovat na US server, abych mohl s tou postavou vůbec hrát.

volakdan is offline
    Nováček

volakdan's Avatar
    Rasa
    Imperial
    Povolání
    Sorcerer
    Frakce
    Ebonheart Pact
    Je pravda že ne všechny ingame bonusy fungovaly...i kůň, kterj byl teda hrozně zabugovanej a při utíkání ze shodů mi zmizel a musel jsem ho znovu spawnovat. Pak tranformace zbroje a zbraní na Imperial taky nešly u veškerých itemů. Jsem teda zvědavej, zda až budu mít oficiální early access nebo až bude regulerní plná hra, zda bude vše funkční a všechny ingame bonusy budou znovu fungovat. Celkem nepříjemné...za ty prachy :D

volakdan is offline
    Nováček

volakdan's Avatar